zoekend76 schreef:dat merry veulentje van die tweeling hebben ze trouwens in laten slapen (dat veulentje met dat slechte linker achterbeen) kan even niet op de stal komen
Bigsky? Ach nee, verdorie zeg

was net aan het bijlezen hier, lees ik dit eens.
eens kijken of ik er wat over kan vinden op MS, wil hier toch wel 'het fijne' van weten.
Helaas klopt het dus wel, en is Athena, het overgebleven merrieveulentje van de 2ling van BigSky, idd niet meer.....
Citaat:Kristen, the "person" of Sadie and Athena, asked that I post a heartfelt THANK YOU to all our wonderful friends here at MareStare. She appreciates your kind words and prayers during this long week. Athena is being buried this afternoon, and Sadie will have new friends to meet in the pasture tomorrow.
We are expecting a bad storm here tonight, so a few of the regular kids will be back under cam to watch.
You all are great, I cannot thank you enough. I am going to try and post a re-cap of the foaling and this week, so everyone can have an idea of what happened.
maar hoe het precies zit of is gebeurd.... kan ik nog niet vinden. Volgens mij zal er later nog een update komen.