Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nou Dreeke, jouw veulentje komt er ook aan hoor.  

. Ben altijd bang dat er wat gebeurd als ze 's-nachts buiten blijven, maar volgens mij is het toch echt voor de paarden fijner om buiten te zijn. En zeker voor de temperaturen op dit moment hoef je het niet te laten. Het was gisteravond om kwart over 10 nog 18 graden dus echt niet te koud. Lekker naar buiten dus.  

maar die uier 
 ...

Ik heb dus serieus een bed in stal staan. Hier nog niets verder, denk dat ik aankomende dagen maar gewoon thuis blijf slapen en af en toe even ga spieken bij de weide, ze is nl. pas 7 mei uitgeteld, dus als ik vanaf nu iedere avond ga waken, tsja, dat hou ik écht niet vol 
                                                          Neonlight schreef:Hee, pssst, Vinga.......kom eens hier, fluister ik wat in je oortjes..... Ja kom maar, je mag wel even komen van je baasje.![]()
Heb je al ooit van paardenbiefstuk gehoord?
ProudJustify schreef:Ha, dat zal haar leren!Nou Dreeke, jouw veulentje komt er ook aan hoor.

). Dus denk dat Vinga nu ook wel aardig geschrokken is hoor.  

ze treiterd me gewoon 
 uhhh enuh dreigen met frikandel van haar maken zal dat ook helpen 
 ?                                                         

Een worteltje aan de achterkant er bij houden misschien en de kleine er gewoon uitlokken!!