mijn nog steeds bescheiden titi's
Cleo haar plots vervormde (misvormde) titi's
en omdat ik het niet kan laten èèntje van Upke 3 weken oud
Ze oogt bruin maar is echt pikzwart hoor
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Nymphea's borsten zijn groter dan mijn eigen borsten!!!
Nimber schreef:daar doe je het toch voor?
... get, wat eng!! Hopelijk snel een nieuwe lading en hopen dat de schade meevalt ...Tinkerloos schreef::oo Nymphea's borsten zijn groter dan mijn eigen borsten!!!
Cayusejuhh,Teuntje111 was vanmiddag bij mij.
Je belde nog op,over het hooi.![]()
Fijn dat er iets anders geregeld is,want je kan niet voorzichtig genoeg zijn met dat kruid!
en morgen bel ik de fourage handel..
en dan nog eigewijze mensen ehbebn die het gewoon willen geven.. want 3 plakjes per dag is veeeeeeeels te weinig voor mijn paard 
oll

Hopelijk heeft hij er niet te veel last van hierna!
Hoeft ze hem niet mee te slepen!
das makkelijk 
Ben niet naar Neon geweest vandaag, heb eerst lekker uitgeslapen en ben daarna naar pappie van het veulen wezen kijken, en natuurlijk op de foto gezet. (http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=565620&hilit=) De eerste 2 veulens zijn al geboren dit jaar, begin maart een hengstveulen (vos) die heel mooi moet zijn, half maart een merrieveulen. Eind deze week worden de eerste merries weer gedekt. Pffff, ik wil ook.....een veulen, en haar weer laten dekken. Jammer dat ik zo lang nog moet wachten en opnieuw dekken daardoor niet gaat.

Cayusejuhh schreef:hihi die maroes hefet mega buik.. maar kleine boobies
fleda zoo dan!! die mag ook best mega genoemd worden

Cayusejuhh schreef:ze is bescheiden![]()
nog maar 12 dagen maar het mag er van mij nu wel uitkomen, ik wil het veulen zien.
. Ik geef haar 2 weken dan wil ik een veulen zien
. En anders,...pak je dan een ontstopper??Citaat:Dennis schreef: Ik geef haar 2 weken dan wil ik een veulen zien