Het Dikke Buiken Topic 2006!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amandake

Re: Het Dikke Buiken Topic 2006!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 15:40

hoezo ik ben dik ???

Afbeelding

mijn nog steeds bescheiden titi's

Afbeelding

Cleo haar plots vervormde (misvormde) titi's

Afbeelding

en omdat ik het niet kan laten èèntje van Upke 3 weken oud

Afbeelding

Ze oogt bruin maar is echt pikzwart hoor

Nathalie1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 16:51

hallooooooooooooo,

hier weer een update van mij.

allereerst iedereen met een nieuw veulie....

GEFELICITEERD!!!!!!

jullie zijn echt niet bij te houden.ik heb niet elke dag tijd om bij te lezen.....als je een dag overslaat moet je zo al 6 tot 10 pag bijlezen!!!stelletje kletskousen!!!!

oke nu mijn update.Nymphea zit vandaag op 290 dagen............
ik vind haar uiers al erg dik of ligt dit aan mij...........
Afbeelding

Afbeelding
mooi buikie

Afbeelding
en de andere kant..........

het is haar 2e veulen.....

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 16:57

Nymphea's borsten zijn groter dan mijn eigen borsten!!!

Cayusejuhh,Teuntje111 was vanmiddag bij mij.
Je belde nog op,over het hooi.
Fijn dat er iets anders geregeld is,want je kan niet voorzichtig genoeg zijn met dat kruid!

melody83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:07

@Nathalie1976: Lenie had ze op dag 295 ook mega toen had ik ook zoiets van is dit wel goed, maar iemand bij mij op stal zei dat heel normaal was.

Nathalie1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:11

@melodie,pfieuh gelukkig maar ik vind ze mega.hihi

ze zal het toch echt tot minimaal 2 mei binnen moeten houden.anders gaat het mis....

Nimber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:13

Afbeelding

daar doe je het toch voor?

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:22

Nimber schreef:
daar doe je het toch voor?

Aaaach Nimber, ja, inderdaad!
Dat is idd een aardige cupmaat Nathalie, maar zolang ze nog geen melk geeft kan het waarschijnlijk weinig kwaad.
Heb verder niet alles bij kunnen lezen (veel weggeweest de laatste tijd) maar zag wel voorbij komen dat Cajuse JKK in haar hooi heeft gevonden ... get, wat eng!! Hopelijk snel een nieuwe lading en hopen dat de schade meevalt ...

Paleis 't Lee is gereed. Ze heeft gisteren haar 6x3.3 betrokken en zei mij dat het goed was. Nu nog een cameraatje erop en de fun kan beginnen.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:25

Tinkerloos schreef:
:oo Nymphea's borsten zijn groter dan mijn eigen borsten!!!

Cayusejuhh,Teuntje111 was vanmiddag bij mij.
Je belde nog op,over het hooi.
Fijn dat er iets anders geregeld is,want je kan niet voorzichtig genoeg zijn met dat kruid!

whahaha ja klopt!! hihi ik wist niet dat ze bij jou was

het is geregeld. heb nu 10 baaltjes kunnen krijgen en morgen bel ik de fourage handel..
Maar het is allemaal geregeld en dan nog eigewijze mensen ehbebn die het gewoon willen geven.. want 3 plakjes per dag is veeeeeeeels te weinig voor mijn paard
what ever.. voer je knol maar lekker dood van dat spul oll

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:25

aaaaaaaaaaaawwwwwww lieeeev Nimber

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:26

Zo, we lezen weer eventjes 15 pagina's bij!

Youngster, vierra kijgt echt een buik zeg! Ze is mooi drachtig! Wat een uier al voor 300 dagen! Die gaat vast niet overlopen! Haha, ben benieuwd!

Shiandy gefeliciteerd met je merrieveulentje!!Best onverwachts he! Stiekemerd! Het is een schattig veulentje! Geniet lekker van haar!

Bono is heel schattig Yoline! Lief! Veulentje van Frieda gaat er vast veel op lijken! Wat is de reden dat hij te koop staat? Gewoon gefokt voor de verkoop? Hij is echt heel gaaf!

Obelix is al heel groot zeg! En dat pas voor 1 week oud! Het is een knap ventje Nimber! Mag je met recht trots op zijn!

Gaaf he, Dennis, om dat veulentje zo beweegelijk te zien! Ik vind het echt een apart gezicht. Het gaat soms zo te keer, dat ik bijna medelijden met de merrie krijg!

Vreya schiet aardig op Vrijalover! Mooi uiertje al! Die zakken met een hele hoop haar!

Jaaa Frenia, de gleuf tussen de uiers wordt al minder! Ze heeft echt al veel uier! Volgens mij gaat zij niet overlopen hoor! Spannend!

Hahaha Flettie, arme hercules! Nou is hij echt zijn mannelijkheid kwijt! Gelukkig is het wel goed gegaan. Sterkte vent! Je katten zullen wel gesmuld hebben van die ballen! Geef hem nog maar een knuffeltje! Hopelijk heeft hij er niet te veel last van hierna!

Marga is ook zo mooi drachtig Ullwin! Niet uitgezakt maar gewoon een mooi buikje! Ik vind het een mooie fjord! Je zou niet zeggen dat ze al 5 veulens heeft gehad!

Schiet wel op bij jou ook he, Amandake? Zijn wel mini tietjes, maar duurd ook nog wel even toch? 52 dagen! Ze heeft wel een dik buikje, denk wel dat ze drachtig is toch?

Wat een scheetje Mabon, echt heel lief! Mooie foto's van een mooi stel!

Je merrie groeit lekker door Sammie! Ze ziet er goed uit! Mooi velletje en lekker glimmen! Hoe gaat het met haar verder? Heeft ze nog zin om iets te doen?

Hehehe Dana, eindelijk een veulentje bij Navajo! Een Merrie! Gefeliciteerd! Balen dat de nageboorte er niet helemaal goed is afgekomen. Gelukkig gaat het al beter met haar! Ze is heel schattig! Mooi kleurtje! Nou Chey nog he!

Ods, Snap heeft echt een apart uier! Ik heb er misschien overheen gelezen, maar weet je ook hoe dat komt? Of is het gewoon zo! Vind het echt apart, die extra zag aan de onderkant! Ben benieuwd hoe haar uier eruit ziet als ze een helemaal vol uier heeft! Mooie buik heeft ze hoor! Gaaf dat je beeb heb voelen bewegen!

Jeee, Mistral ook een veulentje! Een mooi ( naamloos) hengstje! Gefeliciteerd!

Bij Yootha ook een veulentje! Een merrie! Het is wel om en om hier he! \hengst, merrie, hengst, merrie! Haha, gefeliciteerd!

Jeetje Lame! Die heeft ook een flinke puntbuik! Kan me goed voorstellen dat je er niet meer op gaat! Daar krijg je het al zwaar mee als je er al naar kijkt!

Zo Keevagirl, die heeft wel een flink uier gekregen! Duurd vast niet lang meer! Hahaha, ik zie haar al gaan met haar rode badpakje! Hihihi!

Wat goed dat het zo goed gaat met je 2 dames, IndianSummer! Ze is heel mooi, mooi kleurtje!

Hihihi Max, die buik van petra hangt zowat op haar knieen! Die kleintjes moeten inderdaad ergens die buik laten! Misschien kan je er straks een skateboard onder leggen, dat haar buik daarop rust.. Hoeft ze hem niet mee te slepen!

Bij jou gaat het vast ook niet lang meer duren Cayusejeuuhh! Ze is echt heel ver al! Die punt op haar kont! Die banden zijn gewoon helemaal WEG! Spannend! Ben benieuwd hoe lang ze het nog volhoudt

Spannend Nimber! Bij jou duurd het vast niet lang meer!

Hoezo dik ja, Amandake..Hihihi! Er steekt wat uit!

Zo Nathalie, dat is een flinke buik, en flinke uier!

Zo ik ben bij! Eerst eten en dan een update over Fleur!

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:29

hee fleda met een krant das makkelijk

ok ik ben benieuwd nar de update van je knolliewollie

zo en ik ga nu 3 kindjes IN bad en in bed droppen

Eilinora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 18:12

ooohhh,ik heb toch zo,n rekenfout gemaakt.
ik ben me nog niet druk aan het maken over de uier enzo allemaal van 2 merries omdat ik dacht dat ze pas over een dikke maand waren uitgerekent.
ben net weer na gaan rekenen en de eerste is over 13 dagen uitgerekent.
de 2e is over 23 dagen uitgrekent.
maar net in die tijd is de eigenaar naar italie en doe ik grotendeels de pony,s................

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 18:47

O jee inowa, begint de stress te komen?

@Cayusejuhh: balen zeg van dat hooi! Maar goed dat jullie het zagen!
Liggen de kinderen al lekker gewassen in bed?

@Nimber: schattig! Daar doe je het inderdaad voor. Ik wil ook!!!

@Mac: foto's van Lee in haar paleis?

@Natalie: dat zijn al flinke uiers! Cupmaatje hoeveel? Ook die kan zo met baywatch mee doen.

@Mabon: gelukkig heb ik niet zo'n dikke hangbuik als mijn naamgenootje!

@Dana: jaja, er komen meer uiers in zicht!

Zo, en dan een update van mij........ik heb geen update. Ben niet naar Neon geweest vandaag, heb eerst lekker uitgeslapen en ben daarna naar pappie van het veulen wezen kijken, en natuurlijk op de foto gezet. (http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=565620&hilit=) De eerste 2 veulens zijn al geboren dit jaar, begin maart een hengstveulen (vos) die heel mooi moet zijn, half maart een merrieveulen. Eind deze week worden de eerste merries weer gedekt. Pffff, ik wil ook.....een veulen, en haar weer laten dekken. Jammer dat ik zo lang nog moet wachten en opnieuw dekken daardoor niet gaat.

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:04

Afijn, Fleur! Het gaat heel goed met Fleur. Ze is de ene dag vrolijker als de andere maar nog altijd een heerlijke knuffel. Ze is altijd in voor knuffelen, maar verder aanraken op haar lijf is echt uit den boze! Over aan haar buik voelen maar helemaal nog niet te spreken!

Verder wandelen we lekker en af en toe nog even les bewegen in de bak en longeerring. Meer energie heeft ze eigelijk niet meer. Wel grazen kan ze uren volhouden! Vandaag toevallig in de bak weer even op haar gezeten en gestapt, gedraafd en zelfs een galopje gemaakt. Ze leek het wel weer even leuk te vinden! Haar ijzers zijn er jammer genoeg onderuit, anders hadden we nog lekker buiten kunnen stappen. Helaas is hier alles bestraat en doet ze in het bos net iets te jolig!

Ik ben iig nu wel heeeeeel erg benieuwd naar het veulentje. Ik ben blij dat ze nog maar 22 dagen hoeft! En ben ook benieuwd wanneer het nou echt komt...Misschien eerder, maar misschien ook wel gewoon op tijd. De tijd zal het leren!

Van voren zien we nou ook eindelijk een flinke buik!
Afbeelding

Van de zijkant
Afbeelding

Achterkant
Afbeelding

En haar uier
Afbeelding

En ook Maroesja even op de foto gezet:

Van voren.
Afbeelding

Van opzij.
Afbeelding

Van achteren.
Afbeelding

en een uier
Afbeelding

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:11

hihi die maroes hefet mega buik.. maar kleine boobies

fleda zoo dan!! die mag ook best mega genoemd worden

maroes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:32

Leuk Fleda! Hahaha de dikke dames!
@Cayusejuh, Maroes haar uier zal ook als het vol is klein zijn,ze heeft gewoon een klein uier

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:37

ze is bescheiden

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:38

Cayusejuhh schreef:
hihi die maroes hefet mega buik.. maar kleine boobies

fleda zoo dan!! die mag ook best mega genoemd worden

IK BEDOELDE DUS FLEUR !
al die namenhier

Fleda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:41

Hahaha, geeft niet.

cojolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:44

Zo even bij gelezen, en nu antwoorden:

@ max Petra is echt stoer!!

@ Kim mooi veulentje, papa en mama mogen er ook zijn.

@ Nouran wat een leuk veulen en leuke naam, echt stoer

@ Cayusejuhh Mooie sprint dat doet ze nog mooi

@ Dennis Mooi dat ze groeien Jolly is ook vreselijk aan het verharen, tijd van het jaar denk ik.

@ frenia die zijn echt enorm geworden

@ parouscha wat een mooi veulen van je stal genoot

@ vrijalover wat een leuke foto van moeder en dochter

@ pink_Horizon hoop dat het ook nog even blijft zitten, zou nu nog niet goed zijn als het al kwam, kan beter nog 1a2 weekjes wachten

@ stalbluemoon gefeliciteerd foto’s?

@ Antoontje ziet er mooi uit.

@ Mabon leuke shets.

@ Dana Cheyenne schiet al lekker op, hoop voor je dat het nu gaat komen.

@ Nathalie1976 mooie buik hoor

@ Nimber lieve foto zo in de wei

@ inowa altijd naar zo’n reken fout

@ Neonlight leuke foto’s heb je erop gezet ziet er netjes uit hoor. En wat een leuke pony

@ Fleda leuke foto’s van Fleur en Maroesja ze zien er top uit _/-o_

skaay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:44

@vrijalover: zo dat schiet al lekker op!!

@maroes:zo lekker buikje!

@max: ze krijgen al een lekker buikje!! echt mooie foto,s zo met die bos achtergrond!!

@Cayusejuhh: balen zeg dat je dat in je hooi hebt gevonden.. nu maar hopen dat ze er niks of niet zoveel van binnen hebben gekregen!

hier ook nog steeds geen veulen... mijn merrie is nou al 6 dagen over tijd....

maroes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:45

Cayusejuhh schreef:
ze is bescheiden

Ja erg bescheiden!
Bij haar vorige veulen dacht ik dat ze te weinig melk gaf hierdoor.
Maar na het spenen spoot het melk er nog weken uit. Plasjes melk lagen onder haar

cojolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:46

Update Jolly vergeten nog maar 12 dagen maar het mag er van mij nu wel uitkomen, ik wil het veulen zien.

Dennis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:29

Zo, heb witje net op stal gezet.
Vanmiddag ff een ritje zonder zadel met een halstertje gemaakt. Eigenlijk is ze met zwangerschapsverlof, maar het weer was mooi, had iemand mee die wandelde(dus het zou geen 'wilde rit' worden) en ze stond te schreeuwen dat ze mee wou. Oke, dan ga je mee. En ze ging HARD!!!!!! De ene dag is ze niet vooruit te branden en de ander stuiterd ze alle kanten op. En later deze middag was een sukkeldrafje haast te veel. Vaag, maar ze geeft het zelf zo mooi aan dat ik haar niet hoef te laten staan omdat ik zou twijfelen.

Dikke tieten heeft ze nog steeds . Ik geef haar 2 weken dan wil ik een veulen zien .

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:39

Citaat:
Dennis schreef: Ik geef haar 2 weken dan wil ik een veulen zien
En anders,...pak je dan een ontstopper??