Wat geniet ik van de veulen foto's kan niet wachten op die van ons zelf
Gelukkig zijn de paarden er rustig onder geweest vannacht. Het was een grote brand met explosies van 'gasflessen' waardoor we enorme. vlammen en knallen waren. Heb echt met knikk knieën daar gestaan. Eerst kwam er een bericht naar buiten dat er misschien schapen in zouden staan, later bleek dit gelukkig niet het geval.
jumpyhorse
Geplaatst: 28-03-20 10:13
Fluppie heeft eindelijk de veilige 320 dagen bereikt
Gefeliciteerd Kabayo!! En alle andere geboren veulentjes! Door werk drukte de laatste dagen niet zo kunnen volgen. En wat sneu voor het veulen wat een oog moet missen, veel sterkte!
Gefeliciteerd met alle veulentjes. Keresa, wat een vreselijk nieuws. AM Horses, wat heftig zo'n brand vlak naast je. Gaat het nog steeds goed met je paarden?
Voor het nemen van een haarmonster: pak een combinatietang met een brede bek, zet die in een plukje manen, draai de tang een halve slag en geef een ruk. (Zo deed de inspecteur van het AVS dat jaren geleden)
Straks eebs zieken in de rommel.van mijn vader dan
_Gerdien_
Geplaatst: 28-03-20 12:04
Kabayo gefeliciteerd!
Wat een veulens in korte tijd! Hoe meer veulenspam, hoe beter Haha
Donieta maakt een inhaalslag. Ze heeft ook een groot deel van de nacht gelegen en vanmorgen echt flinke deuken op haar billen
_Gerdien_
Geplaatst: 28-03-20 12:16
Ibbel schreef:
Voor het nemen van een haarmonster: pak een combinatietang met een brede bek, zet die in een plukje manen, draai de tang een halve slag en geef een ruk. (Zo deed de inspecteur van het AVS dat jaren geleden)
Bedankt! Ik denk dat ik dit ook zelf mag gaan doen namelijk
@Keresa: Jeetje, wat naar zeg, verder wel alles goed met het veulen?
@AM: Dat is schrikken! "Gelukkig" alleen materiële schade...
Wij zijn druk aan het oefenen. Vandaag Brown voor het eerst buiten de stal gepoetst. Zij vond het helemaal geen probleem, Zamazenta hinnikte wel wat, maar was eigenlijk ook heel braaf. Nu dit langzaamaan steeds meer uitbouwen tot ik weer kan gaan rijden