Mooie tijd lekker midden op de dag. Hopelijk snel droog dan kunnen ze heerlijk buiten spelen
Noisy
Geplaatst: 23-05-16 17:34
Jaaaaaaa! Daar is ze dan Geen Palomino maar wel een prachtig valkje. ik zit nu even bij Joan, zal gelijk zeggen dat ze nu mag omdat Dais d'r veulentje heeft
Ze heeft het wel zwaar nu. Dikke benen, niet normaal. Zelfs haar knieën voor zijn dik en een zuchtplaat van voor tot achter onder haar buik Haar uier blijft gelijk. Wel weer flinke hars eraan. De melkklieren voor het uier zijn wel flink dus ik vermoed dat het pas volschiet op het moment dat de kleine geboren wordt.
Dolly haar uiers zijn vol ! Zal nu niet meer lang duren ...
Tjinta
Geplaatst: 23-05-16 19:35
Dat wordt veulen vannacht Fokfanaat! Prachtig uier dat er klaar voor is.
Pretty hoe ziet t er bij jou uit?
Cantate had een superstrak uier. En bij aanraking spuit het harswater eruit. Geen melk gewoon doorzichtig dus ik denk nog niet. Maar haar hooi laat ze liggen, kling staat op een "kiertje" dus het gaat echt de goede kant op.
pretty
Geplaatst: 23-05-16 19:51
Fokfanaat dat is klaar! Spannend.
Azara dat schiet op dan!
Hoo Tjinta bij jou ook spannend dan,wie weet!
Ik ga later vanavond nog eens kijken. Ze zwaait veel met haar staart zie ik en mestte daarnet midden haar stal hmm. evengoed kan ze het nog rekken hoor. En vult die uier straks nog mooi. We'll see.
Luna, ik bemoei me ook niet met het verhaal, maar snap je beweegredenen
Hier een nachtje thuis, waakdienst wordt gelukkig overgenomen voor me. PH is 6,2 en we hebben dikke harsdoppen. Alles oogt er klaar voor, maar ja.... Dag 393 inmiddels