NKP en Frenia!!!! Wat een knapperts.... Wat heerlijk wakker worden zo! Super dat alles goed is gegaan! Van harte met jullie meisjes!
Ben verder niet bijgelezen hoor... Gisteren druk dagje gehad... Alle weien in orde maken voor de opfok, want we willen ze volgende week naar buiten doen....
Frenia, wat een leuk ding! Ik houd helemaal niet van bond eigelijk *bloos* maar met zoveel zwart is toch wel erg leuk! Nk, jij ook gefeli! Wat een schattige bles, net alsof de merrie is vergeten om dat stukje ook nog ff in te kleuren.
Frenia dat noem ik nou eens een super mooi getekende Tinker! Wat een mooi veulentje dat mag later ook bij mijn merriè eruit komen . Ze heeft wel iets weg van mijn merriè en die had een 10 voor kleur op de keuring! Geniet ervan en val ons Aub heel veel lastig met foto's!
NK jippie!ook al zo een lekkerding!en nog merriè ook! Foto's!meer
Nou dames geniet van jullie dames! Ïk ben weer naar de dokter en dan langs opa kijken of er nog ergens misschien stiekem iets langs ligt!
Gem
Geplaatst: 24-04-09 08:03
Nk Precious: van harte proficiat met je mooie meid!
weer veulies, ik wil oooooook Gefeliciteerd meiden! Tess dag 329, morgen dus de dag waarop ze vorige keer beviel, zul je zien dat ze nu 14 dagen overtijd gaat dan is mijn vakantie namelijk al lang weer voorbij...
Mnonn
Geplaatst: 24-04-09 08:41
NK gefeliciteerd! hier niks, zal vanmmiddag ff kijken (stalleigenaren zijn er ook) moet eerst naar school
Daan_O
Geplaatst: 24-04-09 08:47
jjooyyccee eindelijk geboren, wat een schatje!!
Belgengek wat een leuke cavia's
Manueeltje gefelicteerd, hopelijk is het in 1x raak!
Westernfreak wat een lekker bekkie heeft die kleine
Frenia gefeliciteeerd, dat is ineens snel gegaan! Die eerste foto is leuk
NKprecious ook gefeliciteerd! Echt een mooi ding!
Nou ik ga zo maar weer eens naar ordeal (voor de verandering, doe ongeveer niets anders meer dan werken en naar Ordeal gaan ) Maar er zal wel weer niet veel veranderd zijn Denk zelf dat het volgende week op z'n vroegst komt.