Maar daar is het dan hoor. Rond half 3 geboren

Merrietje, bruin, 4x wit, kol en heel bloederig maar mega mak veulen.

Alles wat ik besteld had

Ze was de hele avond al onrustig, klauwen, stal op de kop zetten. Iedere keer bijna liggen maar toch niet. Rond kwart over 12 werd ze rustiger en ben ik eerst maar gaan slapen. Het was goed dat het birth alarm om zat, want ik werd rond kwart over 2 wakker gebeld. M'n tablet was uit gevallen uiteraard, dus daar was ik niet wakker van geworden. Snel camera opgestart en ja hoor ze lag. Was wat bezweet dus dacht die kant maar op.
Al vrij snel zag ik ook al het vochtblaasje eruit komen op de camera en niet veel later de beentjes, hoofdje. Kon er amper tegen rijden en t was maar 5 min rijden. Snel de staleignaren gebeld dus die waren er net vlak voor mij.
Heel snel eruit. Merrie was echt heel mooi rustig bleef rustig liggen dus veulen heeft nog half uur ³ kwartier aan de navelstreng gelegen. Na ruim uur de merrie toch maar overeind geholpen want veulen was al opzoek naar uier en aanstalten om te staan.
Toen ze stond nageboorte er ook vrij snel en compeet af. Gedronken, inmiddels net gepoept. Merrie is zo lief ervoor en voor ons.
Slapen zit er denk ik niet meer in, adrenaline nog te hoog