Knolselder schreef:Ik ga ook super hard duimen morgen, Olga. Wanneer gaan ze eraan beginnen?
Geen idee, ze bellen mij morgen.
Ze willen mij er ook niet bij hebben ,is vandaag besproken tijdens het update-telefoontje.
Snap het ergens wel maar ook weer niet.
Wel: alle hens aan dek en ze hebben hun koppie erbij nodig en geen zin in jankende-in de weg lopende eigenaar.
Niet: stel ze word ingeslapen dan wil ik graag bij haar zijn, dat is het minste wat ik voor haar kan doen. Ook goed voor de verwerking/rouwen denk ik.
Tijdens de operatie zat ik ook in de wachtkamer en was ik er ook een soortvan bij en kreeg ik updates.
Dat wil ik ze voorstellen dat ik ergens op afstand/wachtkamer/weet ik waar ben dat ik in de buurt ben. Grote kans dat ze dit niet willen maar mij is altijd geleerd, wie betaald, bepaald. En misschien moet ik wel even rebels zijn en 'schijt' aan hun hebben, zolang ik ze hun werk laat doen.
Scheelt misschien ook dat ik hier op de boerderij genoeg meemaak en geen roze-glitter-penny-koetiekoetie-aaiaai-figuur ik kan wel realistisch blijven denk dat dat mij er nu doortrekt. Ik snap soms niet hoe ik op de been blijf maarja ik heb geen keus.