Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Dustinlover schreef:Even ego bericht.
Eergisteren werd Harley ziek mijn 3 jarige ggk hengst. Even aan droes gedacht maar gezien hij het al gehad heeft en het 1 dag later zoveel beter ging toch maar niet en gewoon gehouden op een griepje of luchtwegen infectie. Vandaag werd ik gebeld dat ik nu moest komen. Lag Razzle toch dood in de weihad wat verdikte kliertjes en was gisteren niet zo druk als anders maar verder kwam die gewoon knuffelen enzovoort.
Nu staat Harley weer met 39.7 koorts en Amy de 2 jarige moeder met 38.7. Beide wel kleine verdikking op de klieren maar niet zoals je bij droes gewend bent dus heb ik Razzle weggebracht en is er een swab genomen van hem. Daar krijg ik pas woensdag de uitslag van.
Dit is nummer 3 al dit jaar en ik ben zo bang voor de rest... ik kan er gewoon niet tegen meer.. zo zou ik echt willen stoppen. Hier doe je het niet voor.
Dag knap mannetje.
[ [url=m/VkXbpo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dustinlover schreef:Werkt het beter bussy? Want dat kan ik eventueel ook halen. Alleen morgen is het weer zondag helaas..
BusyMissy schreef:Wat erg van je veulen DL. Wel "fijn" dat je nu weet wat er gaande is. Ik denk dat je laurierzalf bedoelt Diva? Is groen, werkt (beter) als trekzalf maar is niet van die vieze zwarte smurrie.