Ik laat het het liefst zichzelf regelen en anders probeer ik het veulen naar de uier te leiden. Khaleesi is zo'n merrie die haar been optilt en melk laat schieten als het veulen in de buurt komt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik laat het het liefst zichzelf regelen en anders probeer ik het veulen naar de uier te leiden. Khaleesi is zo'n merrie die haar been optilt en melk laat schieten als het veulen in de buurt komt
pretty schreef:Crines die uier is nog mooi leeg vind ik. Deze foto's zijn ook goed toch! Maar ik snap dat je eens mooie professionele foto's zou willen en als je ouders dat dan toch kunnen sjah! Ik zou zeuren hoor.![]()
Ik vind haar buik verdikt tegenover de laatste foto's,ze is mooi rond aan het worden hoor.
Er zit wat zwelling op haar buik vlak voor de uier, maar ik veronderstel dat dat 'zucht' is en dus ook geen reden tot paniek
Mijn vader mag dan technisch mss wel een betere fotograaf zijn, hij begrijpt niet veel van wat er bij de paarden liefst op de foto moet
Zo slaagt hij er vaak in om alleen maar hoofdfoto's te maken of foto's van het inrijden en tegen dat paardlief wat los is en goed begint te lopen, houdt hij het al voor bekeken. Foto's van een paard zonder benen of een ruiter zonder hoofd vindt hij ook heel normaal
Enja als ik da dan durf zeggen... "ik maak nooit meer foto's van de paarden"
). Ik kom voorbij een hengst van 2,5j die ik niet echt mooi vind, maar ik klik toch even open en het is een zoon van Imperiosa!!! Qua lijf valt er niet echt wat op aan te merken, maar het dier heeft een ongelukkig zwaar/grof hoofd met een beetje een domme uitdrukking
Dat zal hij dan wel van de vader hebben, want mijn kleine meid heeft een mooi klein, fijn hoofdje
En gelukkig heeft deze zoon een andere vader dan het veulen dat ze nu verwacht dus hopen op een uum sierlijkere beeb
Crines schreef:Waw Lisanne, wat een mooie foto's! Daar ben ik Stiekem toch jaloers op.
Mijn vader en moeder zijn fotograaf van opleiding en mijn vader heeft allemaal topmateriaal liggen, maar als ik vraag om foto's van de paarden te maken dan haalt hij alleen z'n neus op![]()
Het lijken wel zusjesMooie kleur hebben ze inderdaad! Kan het veulen ook die kleur krijgen?

Maar ze lijken inderdaad erg op elkaar, ze worden dan ook heel vaak door elkaar gehaald. Krijg regelmatig de vraag hoe het is met de drachtige dame als ik met Fred aan het rijden ben. En andersom. Al is mijn ukkie toch echt 10 cm kleiner en een stuk smaller.
Zoals op de foto's te zien is dat nogal het type waar ik op val haha.
Maar Baida's mama en oma zijn beide schimmel dus geen idee of dat ook nog een optie is. pretty schreef:AZ hoe is het vandaag met Aziza? Balen dat wisselende beeld. Dat we maar snel wat verder zijn voor haar en jou.
Maar ga wel even kijken.

pretty schreef:Dankje AZ,jammer dat het op en neer gaat steeds. Ik ben niet zo een topicvolger,ik vind het hier volgen al intensief genoeg.Maar ga wel even kijken.

Ruggetje wordt ook wat bloter nou.

Ik weet dat ik mezelf ook altijd moet inhouden om niet té veel te posten over mijn dame, maar eigenlijk lees ik het wel graag van anderen
Zeker als ze het al zo spannend maken
vinden wij echt niet erg
En Lies haar uier begint ook langzaam te ontwikkelen, het begint dichterbij te komen!
Maar daarna ging ze toch wat rond scharrelen en hier en daar een hapje eten, dus ik heb haar maar even gelaten.
Pffff ben d'r nu alweer klaar mee, weg met die bende
Kijk je zelf nooit in de mond? Ik controleer een aantal keer per jaar zelf de mond om te zien hoe het ervoor staat met de haken en of er geen rariteiten zijn.