Ik heb eindelijk een concreet antwoord over mogelijke papieren voor Belle.
Haar vader is een goedgekeurde dekhengst in België. Er zijn echter geen dekbonnen aangevraagd in zowel 2014 als 2015
Ze kan dus geen papieren krijgen, ook niet door middel van een DNA onderzoek. Ergens is dit toch wel spijtig, ik hou haar zelf aan maar wou in de toekomst met haar fokken. Nu heeft dat 0.0% meerwaarde natuurlijk. Het maakt haar absoluut niet minder en ik weet wie haar vader is, maar jammer is het wel. Ach het is al een leuke verrassing zo 2 voor de prijs van 1.
Misschien dat ik Roos over een paar jaar nog eens laat dekken, maar dan met dekbon.
Balou, zijn er door de hengstenhouder geen dekbonnen aangevraagd? Of heeft de toenmalige eigenaar van Roos geen dekbon gevraagd en minder dekgeld betaald? Als het het laatste is kan de hengstenhouder misschien nog wel een dekbon uitschrijven (tegen betaling van dekgeld).
Fotsy wat een mooie foto, en ook hoe je merrie om kijkt,
Azmay ben benieuwd morgen wat de dierenarts zegt,
__Lauraa die heeft ook echt een behoorlijke buik,
ponyparadijs wat blijft jou merrie mooi slank zeg maar vergeleken met anderen jaren heeft ze inderdaad al behoorlijke buik,
sultan15 dat is ook niet echt fijn 1 min voor de wekker in slaap te vallen vaak word je dan alleen maar moe wakker dan dat je ging slapen, uier is al aardig vol,
Nicole ja dan komt het toch wel heel dicht bij als je dat klaar maakt, wat kan die lopen, wat een armen merrie met zon buik, die zal het wel zwaar hebben,
irischcob had het filmpje gezien haha. en je komt zelf minder onder haren te zitten,
R.X. doe rustig aan en je hoeft je niet ter verontschuldigen, hopelijk gaat het snel weer beter,
Joyceee86 dat gaat de goede kant op en interessant die foto met slijmprop nog nooit gezien,
miicchhellee wat een knap veulen
linda2008 daar komt mooi vooruitgang in te zitten hopelijk zet het door,
Murosch een harsje, merrie kijkt ook echt alsof ze er klaar me eis,
tammiebels mooie mijlpaal!
rockey ik ga testen zodra het kan, dus er vloeistof uit komt,
Manda hier moet de merrie uiterlijk 1 april geënt worden en dat doe ik ook, dan zit ik 10 weken voor uitgerekende datum,
XshaartjeX ik heb hier 3 lagen van 20mm
Sjintoo welkom,
lovesal die worden ook steeds voller,
de testen van Robynn zijn goed verkocht! ik heb ook een doosje liggen,
Blackflag gefeliciteerd,
Balou_k kunnen ze niet alsnog een dekbon uitschrijven? weet van ons vorige dekking, had in 2010 gedekt, merrie overleed, en 2012 gedekt en nieuwe dekbon gekregen van hengst houder, hoefde niks extra`s te betalen van hem maar alles moest wel omgezet worden,