Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsii schreef:Wat een stel debielen zeg bij dat kvth , nog steeds geen paspoort van kyr ontvangen, ik heb de ORGINELE PAPIEREN opgestuurd naar hun, ze is geschets en gechipt en nu beweert dat mokkel dat ze geen orgineel geboortebewijs pntvangen heb dus blijft ze maar lekker zonder paspoort rondlopen zegt ze, nou heb echt boos gedaan en ze ging maar door met ontkennen, heb de hoorn erop gegooid .
horsii schreef:Wat een stel debielen zeg bij dat kvth , nog steeds geen paspoort van kyr ontvangen, ik heb de ORGINELE PAPIEREN opgestuurd naar hun, ze is geschets en gechipt en nu beweert dat mokkel dat ze geen orgineel geboortebewijs pntvangen heb dus blijft ze maar lekker zonder paspoort rondlopen zegt ze, nou heb echt boos gedaan en ze ging maar door met ontkennen, heb de hoorn erop gegooid .
Marlis schreef:Het was de orginele maar niet aangetekend verstuurd. Maaaar. . . Eigenlijk was alles al afgehandeld. Moeten het astpoort alleen nog ontvangen. Ze sturen alleen maar een chipper en schetser als de de orginele papieren binnen hebben en er betaalt is. Ik heb internetbankieren dus kan zoiezo de betaling uitprinten en daar kan ik ook mee aantonen dat alles al geregeld is toch?
Pauk schreef:Daarvan hebben wij dus geleerd.. wij sturen altijd alles aangetekend naar de KVTH
Maar als ze de schetser al langs hebben gestuurd moeten ze de papieren hebben, anders sturen ze hem niet langs