Ik heb het gered, ben erg goed in te hard rijden als het nodig is blijkt maar weer

Hulp was wel nodig, ene beentje bleef wat achter en tongetje hing eruit en dat laatste krijg ik het altijd zelf nogal benauwd van..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manueeltje84 schreef:Nou hier dan wat foto,s van ons mannetje wat het nodig vond om op 320 dagen dracht ter wereld te komen
Hij doet zijn naam een eer aan want ondanks het geen heel groot veulen is is het een stevig kereltje!
DA is geweest en die stond ervan te kijken dat een veulen wat zo vroeg was zo ontzettend levendig is en er zo goed uit ziet!
Meneertje is helemaal gezond, wel een veulen prik gehad ivm hij zo vroeg is, en de merrie krijgt over de dag verdeeld wat injecties om de melk productie wat verder opgang te helpen.
Ze lijkt voldoende melk te hebben, maar ze heeft maar een heel klein uier, dus voor alle zekerheid.
Ik ben onwijs blij/trots, eindelijk naar zoveel merries een hengst veulen!
We hadden het totaal niet aan zien komen, ze gaf letterlijk en figuurlijk niets aan.
Dus als je dan s,ochtends om 7 uur wakker gebeld word dat je veulen er naast staat opgedroogd en wel dan schrik je wel even.