Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sonjim schreef:Ik weet het ook niet zeker, hoewel ik bij beiden de buik in het echt voller vind. Ze zouden dus technisch gezien ook veel korter dragend kunnen zijn dan ik denk, ik ben uitgegaan van de datum dat ze uitgebroken zijn dat was 9 april, maar vanaf 10 mei lopen ze samen als je uitgaan van 10 weken na castratie is de uiterste datum eind mei. dus uitgerekend begin mei.
KootMiraDrum schreef:Ik heb een roodgestreepte, en een zuurstokroze gestreepte, en een bruingestreepte, en een donkerblauwe, en een rode, en een babyblauwe. Volgens mij vergeet ik er nog 1 of 2
Oh ja, de mintgroene (Binti heette toen spontaan MintyBinti).
Edit, en een bordeauxrode.
sonjim schreef:Ik had vorige week de tandarts hier en die vond dat mijn ruin ook dragend was, wel met het verschil dat die op het gras loopt en de dames aan huis en dus geen of minder gras. De ruin heeft wel een andere buik als de dames.
Candy was er jong bij inderdaad, ze wordt op 15 mei 2 jaar.
Marlis schreef:
_Fer_ schreef:hahaha idd... mn vriendin komt trouwens ook mee want we gaan savonds uit eten en ze vind
het leuk mee te gaan en fotows te maken ( ze heeft sinds kort een spiegelreflex...)
Is prima hoor gezellig. Op de voorwaarde dat ze me fotos stuurt die gemaakt zijn hahaha:$