Zo even bijgelezen Ïk ga altijd met de kleintjes naar de keuring Puur voor de leuke dag en omdat ik met hiba ook wil.. Dit jaar ook veulentje gaat mee mama hiba dus bentley en dan nog een hele rits van opa stuk of 5 â 6 Is altijd kei lange drukke vermoeiende dag maar kijk er nu al naar uit! Hier brengt de hengstenhouder alles voor ook voor opa.. Ideaal!
Kado ? Tja foto op canvas is leuk!is ook blijvend.. Zweetdeken met naam is ook onwijs leuk om te krijgen..
Verzorgmeisje is er altijd erg geinteresseerd in. Dus vandaar leek het me wel wat.
Ga nu trouwens even mn post aanpassen, straks leest ze het toevallig. Alhoewel zen iet op bokt zit.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 15-01-10 22:40
Ik ga waarschijnlijk wel met het veulen naar de keuring, zeker als het een gestipt veulen is. Telt namelijk mee voor het preferentschap van mijn merrie, hoewel die wel pas op zijn vroegst over 2 jaar kan komen, aangezien Dotjes prestatie als 3-jarige meetelt.
ik wil eigenlijk ook naar een keuring. Ze schijnen er igg wel te zijn. Niet omdat ik denk dat er een geweldig veulen uit komt, maar gewoon voor de leuke dag en om er wat van te leren.
Hier nog eentje die zeker weten naar de keuring gaat.
ff vraagje. Hij is nog niet helemaal af hoor, moet nog meer foto,s erbij doen. Maar ben weer eens bezig met een site alleen ik vindt hem saai. Weet niet wat ik mis misschien iemand tips ?
ik heb mijn site ook gemaakt bij freewebs, is heel makkelijk en kosteloos kijk even op mijn site, misschien doe je daar nog wat ideetjes op, een pagina met stamboom of links misschien erbij? ik heb ook nog , nieuws en leuke plaatjes
Dat had ik me ook al bekeken inderdaad. Staat hele tijd van ene op t andere achterbeen te wippen. Heb d'r onder in beeld staan.... Loopt ook al bijna week over tijd.
jolandje
Geplaatst: 16-01-10 00:04
zul je zien dat ze net bevalt als ik slaap
Gem
Geplaatst: 16-01-10 00:05
jolandje schreef:
starlight paardje is wel behoorlijk onrustig
Mogen we uitsluitend in (het OOT of) het BC-topic bespreken. Is geen DBT merrie .