Marlijn... af en toe zou je er gek van worden. hopelijk schiet puzzel een beetje op, weekeind is meestal wel fijn toch ?
Mnonn
Geplaatst: 23-04-09 23:12
Gefeliciteerd!
Toptoys de merrie van jouw doet al 20 dagen zo?? hoop niet dat Sarina dat doet die is vandaag ermee begonnen, maar staleigenaar zei dat het nog wel even kon duren. Ze is ook nog niet aan de tijd dus hebben nog even
Draakje: In dit geval maakt door de weeks of in het weekend niet veel uit, ik kan zonder problemen een dagje thuis blijven. Miranda is wel blij als ze nog een nachtje wacht, want die wil morgen graag werken.
Frenia van harte met je merrieveulen, ben benieuwd naar de foto's... Wakers, ik wil jullie succes wensen... Ik duik mijn bedje in, morgen weer vroeg op.
ik schaam me dood..ging er toch van uit dat prima donna door een zwarte hengst was gedekt! kom er net achter dat ik vanity en prima door elkaar heb gehaald foei foei prima verwacht een veulen van een bruin bont hengstje! nou wordt t opeens nog spannender opa wil te graag bont en nu al 2 effen veulens uit bonte hengsten..om maar te zwijgen over vorig jaar
haflingertje
Geplaatst: 24-04-09 00:22
Gefeliciteerd met de veulentjes Ben erg benieuwd naar de foto's Frenia
KootMiraDrum
Geplaatst: 24-04-09 00:45
Kijk wat ik vanavond vond...hele echte Tjoepkes...
Gefeliciteerd met alle veulens. Op de foto´s zijn ze allemaal even mooi en schattig!
De nummer 1 is van de lijst en wat lees ik...........IK BEN DE NIEUWE (gedeelde) NUMMER ÉÉN!! Ik hoop dat ik dat niet lang vol hou. Vandaag aan één tepel een klein harsje en een klein drupje melk. Ik ga voor de zekerheid vanacht nog maar een keer kijken. Hopelijk komt het snel!
hier ben ik vriend had pc ingepalmd en geblokkeerd moet over 5u weer op, dus ik ga nu toch naar mn bed toe en post morgen pas foto's enzo ben erg moe namelijk ze is ronduit FANTASTISCH!!!