Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat is natuurlijk ook nog afwachten bij jou, je weet niet eens wat voor ras de vader was. Kan echt vanalles uitkomen natuurlijk, maar het zal vast een schatje zijn
Ik ben persoonlijk wel erg blij met de uitgerekende datum van mijn merrie. 26 april 11 maanden, 1 mei 340 dagen. Perfect ivm weer en inderdaad fijn met inscharen in de opfok.
. Die heeft duidelijk last van haar hormoontjes. Heeft ze daar altijd last van als ze drachtig is=
Veel sterkte
. Dus ook maar wat schoudervoor, travers en contra meegenomen. Merkte vandaag bijna niet dat ze drachtig was, al boog ze niet zo lekker meer als normaal. Was stiekem toch wel lekker om haar weer een keertje wat meer ´op te pakken´. Ze had er zelf ook duidelijk zin in en wilde na het half uur nog wel langer door, maar dat heb ik toch maar niet gedaan.

fokfanaat schreef:zahlina heel veel sterkte, das echt mijn grootste nachtmerrie!!
Marlijn, is dat een ridgebackje in je avater?
Dat is Sabi, onze Ridgeback die we vorige week in hebben laten slapen.. (Ze was nog geen 2)

fokfanaat schreef:heel sneu, ik vind ze prachtig, maar zo'n grote stoere hond, past niet zo bij ons, dus zijn we voor een duitse pinscher gegeaan.

'. Hoop dat het veulen erg snel zo groot word dat het geen kant meer op kan
. 
.
kan je met al dr veulens toch nog FC Judith&zonen maken
.