Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kendra schreef:Spannende rit zo Kabayo, maar ook weer fijn dat zo'n veulen daar niks van meekrijgt.
Wel bijzonder dat je er het weekend voor uittrekt.
Eigenlijk best wel een goed idee.
Ferdinand is een zware warmbloed?
DDDara schreef:Balko ik ben zo benieuwd hoe jij je voelde/ voelt nu je zo een bedrag voor je veulen krijgt.....
Had je zelf een minimale prijs in gedachten waar die voor weg moest, had je ook maar iets van verwachtingen deze kant op?
Weet je al bij wie hij terecht komt? Ik neem aan dat hij alle kansen gaat krijgen die er zijn nu, ben benieuwd of we er over een paar jaar nog iets van horen!
tamaramt schreef:@vulina: heb jij nog goed advies mbt afspenen mbt snel gespannen merrie?
Merrie raakt in paniek als veulen uit zicht is. Ik kan veulen zonder problemen uit de stal halen maar als ik 1 sec uit zicht ben raakt ze in paniek (stal)
Daarintegen kan ik wel gewoon met de merrie weg vh erf af zonder problemen.
Balko schreef:tamaramt schreef:@vulina: heb jij nog goed advies mbt afspenen mbt snel gespannen merrie?
Merrie raakt in paniek als veulen uit zicht is. Ik kan veulen zonder problemen uit de stal halen maar als ik 1 sec uit zicht ben raakt ze in paniek (stal)
Daarintegen kan ik wel gewoon met de merrie weg vh erf af zonder problemen.
Ben niet Vulina maar bij mijn merrie vorig jaar hetzelfde. Toen ik het veulen meenam was de merrie na 5 minuten gestopt met de stal afbreken en schreeuwen en de dag erna was ze helemaal kalm