Keresa. Arm ding... Gelukkig passen ze zich snel aan.
AM_Horses
Geplaatst: 28-03-20 02:19
Ik ben me vanavond kapot geschrokken. Ik had net gereden op Formidable en was hem aan de hand aan het uitstappen. Hoor ik allemaal knallen bij de buurman (grenst achter de wei) , ik dacht vuurwerk For die keek al zo alert. Ik ging hem op stal zetten en zag dat er ineens een hoop rook en licht was. Brand! Voor ik het wist stond het erf daar vol met brandweer. Er waren een aantal heftige explosies waarvan de paarden behoorlijk schrokken. Ik ben zo lang mogelijk gebleven tot er zo goed als geen zichbaar vuur was. Nu vind ik het best wel spannend met mijn merries... Ik ga mijn wekker een aantal keer zetten om toch te controleren. Wild Thing is nu bozer en zwiept behoorlijk met haar staart. Of het nu stress is of toch van het veulen, durf ik niet te zeggen. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1818088888327910&id=100003804500529
Cp112: SD Jolene maart/april verrassing Knolselder: Hanna maart/april verrassing Knolselder: Kelly april/mei verrassing
Mijn merrie staat op een trotse 2e plaats Die plek wilt ze eigenlijk nog niet afstaan, al komt er wel wat meer verandering in het uier... Ik ben benieuwd! Vorige keer bevallen op 341 dagen