Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij is vorige week overleden
We hebben een erg drukke week achter de rug met een hoop werk ter ondersteuning van de familie. Ontzorgen noem ik het. Heel fijn om te kunnen doen voor je beste vriendin en haar kinderen.

maar het werd al gezegd; wel extra fijn dat jullie zelf ook tenminste 1 merrietje hebben gekregen, anders was deze wel een beeje zuur geweest
Ik had nog zo gehoopt.. heel veel sterkte!
Wat heb ik een ontzettend lieve berichtjes gekregen van jullie, zowel in dit topic als via PB!
Ibbel schreef:Cynthia: B12 deficiëntie is zo ongeveer wel de meeste ondergediagnosticeerde aandoening die er is. Wat fijn dat je éindelijk een diagnose hebt!
Silly1972 schreef:Cynthia, het gaat echt een tijd duren hoor en bouw het langzaam af, ik kan het nu met 1 injectie per maand volhouden en zet ze zelf.
Maar ondanks dat het even duurt en je natuurlijk ook weer je conditie op moet bouwen, wat (bij mij tenminste) soms best lastig is, is het natuurlijk heel fijn dat er iets is wat je helpt.
Blij dat ze het gevonden hebben, te lang te kort kan ernstige gevolgen hebben.
Succes met de opbouw

mijnlieverd schreef:Cynthia, wat fijn dat ze dat gevonden hebben! Nu kunnen ze er iets aan doen! Heb zelf ook B12 deficiëntie, dus weet hoe t is/was en hoe verschrikkelijk de klachten kunnen zijn.
Hoe vaak injecteer jij nu nog?
had wat verdikte kliertjes en was gisteren niet zo druk als anders maar verder kwam die gewoon knuffelen enzovoort.

Hoe kan iemand in korte tijd zo veel verlies moeten dragen.. heel veel sterkte, meisje