Wat een vreselijke nare berichten.. setteli, pretty en suffie heel veel sterkte deze komende tijd. Ik weet maar al te goed hoe lang het overlijden van je (jonge) maatje je kan blijven achtervolgen...
Hier is vannacht gelukkig niets gebeurd. Hopelijk houd ze ons voor de gek. Heb de datum al 100x gecontroleerd, maar ze is 20 mei en 6 juni geinsemineerd en die 2x keer was het raak.
linda2008
Geplaatst: 23-02-17 07:31
Caesar, gefeliciteerd Wat een plaaaatje!! Als ze vos blijft, blijf ik je eeuwig stalken!!! haha Vroeger altijd gedroomd van zo'n pony!! en wat een onwijs gaaf koppie!!! Ik ben nu al verliefd!! En ik wil nu al meer foto's
Touscha, misschien dan toch van die eerste keer?? Edit; hoewel vanaf 20 mei is nog pas 279 dagen...
Ooh Ceasar wat is ze knap!!! Gave bles! Blijft ze vos?
Pretty snap dat je dan beetje huiverig bent... Komt vast nu allemaal goed!
Caesar
Geplaatst: 23-02-17 09:00
Nou even een kleine update. Ik duik nu mijn bed in. Had na de eerste controles lekker mijn plekje op de bank ingenomen om zo in alle rust de vorderingen te bekijken. Merrie lag vanaf begin vrij veel terwijl veulen al door de stal heen crosste. Rond 5 uur begon de merrie ineens te verslechteren, onrustig, liet zich vallen, schrapen... nageboorte was er toen ook nog niet af dus om 6u de dierenarts gebeld die er rond half 8 pas was. Merrie was toen gelukkig wel wat rustiger en nageboorte was er ook af rond 7uur. Na controle lijkt alles in orde en heeft ze pijnstilling gehad. Veulen doet gelukkig het werk goed, drinkt en heeft al gemest. Ze doet het uit het boekje ondanks 3 weekjes te vroeg.
Zie weer mooie uiers voorbij komen die aan het vullen zijn. Maar dit zijn foto's op stal geloof ik zo? Kan goed zijn dat ze na beweging weer leeg lopen? Ik zal vandaag of morgen weer eens bij die van mij gaan controleren. Vandaag 304 dagen en de volgende volgt op 294 dagen dus die is ook bijna op de 300 dagen