Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik hoop zo dat ze snel opknapt! Arme merrie..
Ik zou vandaag gaan hardlopen met Dais, maar het regent, dus ik dacht: Mooi, dan ga ik een uurtje langer op de bank zitten. Moet zo nog wel mijn huis schoonmaken, maar het scheelt toch iets. Ik doe mijn best om aardig voor mezelf te zijn 

Fotsy schreef:ook een linksligger, Yolooo wordt een merrie Cynthia
ineens een hengst 

, dus die hebben we geholpen. Hij had al moeite met staan zonder ondersteuning
) dus die hebben we laten gaan en ging uiteindelijk zelf drinken, maar niet binnen 2 uur. Zolang ze nog wakker genoeg zijn, is er geen reden tot paniek.

Hopelijk gaat het met de twee overgebleven drachtige merries wel op rolletjes!

En tijdens ons stapbuitenritje van vanmiddag om het te vieren ging ze snuivend en dansend de weg over met bijbehorende blije prikoren

haha
was heel fijn dat alles zo vlot ging!
heerlijk!!
hihi
spannend!!
(pas op ik ben een goeie schutter
) nee hoor wou gewoon maar even zeggen dat je nog niet zo moet panikeren als ze na 2 uur nog niet gedronken hebben, je moet mams en kind toch ook even laten wennen aan elkaar voor je je gaat moeien vind ik, het lukt hen meestal wel zelf en de band is de eerste uren toch wel heel belangrijk ook.
alleen is het wel soms zielig hoe ze staan te klungelen om die uier te vinden en te pakken. 
Lekker je tijd nemen waar het kan! En ondertussen dus ook onder de 100 dagen!
We komen steeds dichter bij de veulentjes met zijn allen!

En nog een mooie Heitrak's Marvin, maarja ik heb zelf een Marvin en een Now Or Never (de vader van Marvin
).
Nog even zien wat we daarmee gaan doen.

, niet vlot genoeg drinken, melk ik er vaak even 1 drupje uit. Dan hebben ze het geproefd op de juiste plek, en dan hebben ze vaak de speen binnen een minuut te pakken

) toe van haar. En anders staat ze wel neus aan neus met Lies. Tis echt zo'n gezelligheidspony. En... bonus... zo'n veulen kan je ook met je hoofd op leunen als je moe bent 
Neonlight schreef:Cynthia, moet je dat eens proberen bij een shetlander als het ook nog eens flink vriest.
Ik heb daarna dus enkele weken in de ziektewet gezeten, alle spieren in mijn rug zaten vast, flinke kou erop gehad en een hele slechte houding. Moet echt bukken, want de merrie had inmiddels pijn aan de uier en begon regelmatig te meppen. Dus moest ook nog eens snel weg kunnen springen.

en lies tietjes haha wat een feestje!!