Dank je Inowa. Ja hij is idd erg mooi. Hoop dan ook eigenlijk iemand te vinden die hem voor gaat brengen op de HK over 2.5 jaar. Maar dat hoeft niet hoor haha. Het allebelangrijkste vind ik dat hij een goed adres krijgt. Of hij nou hengst of ruin word, maakt me niet uit.
Eilinora
Geplaatst: 27-07-10 09:14
is er geen hobbyfokker of hengstenhouder in de buurt die interesse in hem heeft?
natuurlijk is het wel moeilijk om te vinden zo iemand. je moet hem toch eerst 2,5 jaar hebben staan voor je hem mee kan nemen,is toch weer een investering.
voor mensen die interesse hebben,hier in limburg word er een leuke opfok aangeboden. voor zowel hengsten als merrie,s
meisje die wynn gekocht heeft heeft die opfok en ik breng wynn en presca dan ook samen heen,maar aangezien meneer wel heel erg hengst is wil ik ze niet bij elkaar hebben staan dus er word nog een merrieveulen gezocht die een tijdje samen met presca kan komen te staan.
Ja daarom, dus zoals ik al zei, ik hoop liever iemand te vinden die goed voor hem is, of ie dan hengst blijft of niet maakt me niet uit. Hij zou ook een hele goede sportpony kunnen worden. Hij is mooi aan de maat daarvoor.
amandake, jeetje wat erg zeg! heel veel sterkte ermee...
bimmetje, ja ik ga Rafiki houden.
even over het lange inwerken van de betadine shampoo... ik vond een half uur tot een uur zelf ook wel erg lang. dus denk dat ik het maar wat korter ga doen. hij vind het wassen echt niet leuk (eng)
iedereen heel erg bedankt voor het medeleven....en ja ik voel me schuldig...waarom zat dat touw daar ,had ik het maar doorgeknipt. Hij is dus over de pallet willen springen waar èèn zijkant v/d stal mee was toegemaakt ,daar er ooit eens mini's hebben ingestaan. Boven de pallet hing een touw en daar is hij blijven inhangen en kon waarschijnlijk niet meer terug...vreselijk ,hij hing dus echt over die pallet. Foto's via pb gaat niet ,ik kan ze niet uplaoden via mijnalbum daar ze te klein zijn ,maar jullie mogen gerust je e-mail doorgeven....mss dat iemand een andere verklaring heeft want ik snap het echt niet dat hij zich daar niet uit heeft kunnen redden.
@jennyk : inderdaad vorig jaar was Romi's veulen met beentje in stroomdraad blijven hangen en heb haar toen moeten laten inslapen.
Voor ons kan het simpel lijken en denken zus en zo, maar zo denken dieren niet helaas. Vriendin had ooit een veulen van 2 dagen met halster aan paal hangen, als ze kop omhoog had gedaan was ze los geweest, maar ook zichzelf opgehangen. Maarja als ze in paniek raken...
Mijn man heeft hem gevonden bij het bijvoeren op de weide , om 15 u liep hij nog springlevend rond ,om 17 u vondt hij hem zo. Manlief had hem al van de pallet gehaald ,hij lag in de weide toen ik thuiskwam (ik kom dus bijna nooit buiten ,ga ik eens een keertje shoppen) pfff
Pff zeg! Had je al ff gemaild, maar ziet er uit alsof hij het (Dan gelukkig?) snel heeft opgegeven.
Nare dingen zijn dit bah
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 27-07-10 12:26
Amandake, wat een nachtmerrie. Heel veel sterkte. En verwijt je niet teveel, veulens kunnen zich aan de raarste normaalste dingen ophangen, blijkbaar had het niet zo mogen zijn.