Hier foto gewone stand, timer aan. Flitser aan en dan goed mikken.
Ah oké thnx Gea. Denk alleen nu het meer dan 24 uur is gestopt en uier is geslonken dat placentitis kleine kans is? Tenminste lijkt mij dat dat wel moet doorzetten zeg maar, zoals ik het lees.
Hier ook steeds pleeborstels op einde dracht. Inderdaad druk van het veulen, maar ik denk dat het ontwikkelen van de uier en losser/strakker komen van de huid en eventueel vullen er ook mee te maken kunnen hebben.
Wat een pech Keresa, dat is wel erg sneu. Hier ook regelmatig schurende staarten. Misschien komt het doordat de staart wat losser en dieper komt te liggen de laatste weken. Ik maak vaak de onderkant schoon (de bipskant zeg maar ) en smeer alles in met baby olie. Weinig last op die manier.
Cbrooij
Geplaatst: 28-03-20 00:12
Die van mij was ook extreem druk bezig met schuren aan haar staart/kont de laatste 3 dagen voor ze ging bevallen! Dus is vast een goed teken
Hier schuurt de merrie ook haar staart, heeft ze zover ik me herinner nog nooit echt gedaan. Ik dacht dat ze gewoon jeuk had door de hormonen ofzo Maar nu lees ik dus dat meerdere merries het doen. Alleen de mijne moet dus nog 3 maanden.
Hopelijk worden er vannacht nieuwe veulentjes geboren.
wayoflife
Geplaatst: 28-03-20 00:42
Succes met waken Vulina en gefeliciteerd Kendra, Eindelijk een veulen, we hebben wel ff moeten helpen. 1 pootje lag teruggeslagen, maar alles goed nu! Vos merrieveulen Pharabell