Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Cynthia82 schreef:Ibbel, gefeliciteerd!!
Pretty, jij ook, meid! Wat een schatje! En wat een geluk dat je zelf ook een merrietje hebt gekregen, anders was het wel heel zuur geweest
Liaan, wat wordt Neusje groot!
Lief dat je vraagt hoe het gaatNog niet zo heel goed, maar ik weet dat het herstel lang gaat duren. Voordat het te vaag en ernstig gaat klinken: Ik heb al jarenlang (>15 jaar) gezondheidsklachten zoals gewrichtspijnen, spierpijnen, zwakte en ernstige vermoeidheid (en nog een hele hoop andere klachten).
Inmiddels is de vermoeidheid zo erg dat ik weinig anders meer kan dan werken en in het weekend 2 uurtjes naar de paarden en dan de rest van de dag op de bank.
Begin deze maand wéér naar de huisarts en een uitgebreid onderzoek geëist. Daar kwam eindelijk iets uit! Ik heb B12 deficiëntie, wat betekent dat mijn lichaam niet in staat is om B12 op te nemen uit voedsel. De waarde hoort tussen de 240-700 te liggen, waarbij alles onder de 300 voor klachten kan zorgen. Ik heb 55.
Ik moet nu de rest van mijn leven injecties krijgen, te beginnen met waarschijnlijk 1-2 jaar 2 keer in de week om te herstellen.
Ik moet dus veel geduld hebben, maar uiteindelijk krijg ik mijn leven weer terug en daar ben ik zo blij mee!