Jeetje Cemlys hier word ik stil van. Vreselijk om die beslissing te moeten nemen. Je schreef eerder dat de medicijnen wat tijd nodig hebben om aan te slaan. Dat heeft tijd genoeg gehad? Vreselijke beslissing. Heel veel sterkte!
Bij jou ook al heftig pretty.... hopelijk knapt jessy snel op. Ik duim voor haar!
Gefeliciteerd inowa, lang verwacht toch nog gekomen gefeliciteerd. En ik las pepper ook drachtig! Gefeliciteerd
Ik ben je naam kwijt, maar ik zag nog een merrie veulen voorbij komen, jij ook gefeliciteerd!
Kas is vandaag alweer 3 weken oud, time flies. Hij doet het super, mama pesten, knuffelen en alles ontdekken! We gaan hem misschien toch aanhouden, erg leuk vooruitzicht!!! (OMG wat moet ik toch met 3 paarden :p)
PearlAzra
Geplaatst: 08-07-15 21:42
Cemlys schreef:
Ik laat em vanavond gaan *slik*
Jeetje, wat een beslissing, maar er is vast geen andere keus.
Heel veel sterkte!
suffie
Geplaatst: 08-07-15 21:43
Nu Dunja geboren is geboren is ben ik een stille meelezer geworden, maar ik geniet nog steeds van jullie verhalen en lees elke dag mee. Ik wil Cemlys heel veel sterkte wensen met deze dappere beslissing, je hebt alles gedaan wat in je macht lag en zeker nu het een stuk koeler is en je geen verbetering te zien is, is dit een goed besluit.
Aagje eindelijk haar veulen, die kleine heeft er zeker niet door geleden dat hij wat langer heeft gezeten, wat een groot veulen zeg! De afgelopen tijd zijn er heel wat veulentjes geboren, iedereen gefeliciteerd
Hij is zojuist rustig ingeslapen. Wat vandaag de doorslag heeft gegeven is het feit dat hij zoveel slechter was als vanmorgen, maar vooral het 'leven' eruit was. Hij bleef liggen in de stal als ik binnenkwam. Had het nog steeds erg benauwd. Probeerde zo veel mogelijk zn hals te strekken om makkelijker lucht binnen te krijgen. Had amper gedronken . Ook stond hij steeds in de spijlen te bijten met zn hoofd zo hoog mogelijk of legde zn hoofd op de merrie haar rug neer. Eigenlijk werd zelfs dat voor hem te zwaar. Hij probeerde nog wat te knabbelen op hooi en dronk nog even wat voor da kwam. Maar het is goed zo. Hij heeft eindelijk rust. Hoop dat mn merrie het een beetje redelijk oppakt zodat ze snel weer de griep in kan
Goed besluit, maar wel heel erg dat je het moet nemen...
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 08-07-15 22:10
Heel veel sterkte Cemlys. Een moeilijke maar verstandige beslissing. Zeker nu het weer beter is zou hij het ook makkelijker moeten hebben, wat nu dus niet was.
Sorry, ik ben de laatste tijd weer niet zo actief hier, kan de tijd en energie niet echt vinden om steeds bij te posten, maar ik probeer wel steeds mee te lezen.
Cemlys, ik wil je heel veel sterkte wensen Wat een dapper besluit, en als ik jouw verhaal zo lees, het beste voor het kleine ventje. Ik heb heel hard voor hem geduimd en veel aan hem gedacht de laatste dagen. 5 jaar geleden heb ik ook een hengstveulentje gehad die een hartruis had, waarvan ze ook gezegd hadden dat de kans groot was dat hij het niet zou halen. Gelukkig heeft hij het wel gehaald en is hij er uiteindelijk zelfs helemaal overheen gegroeid. Ik had echt gehoopt dat het verhaal van jouw hengstje ook zo goed af zou lopen..
Pretty, wat naar Jessy longontsteking! Fijn om te lezen dat het iig weer iets beter gaat, ik hoop dat ze er snel weer helemaal bovenop is.