ShamalArabs: Oei, wat een pech voor zowel jou als voor degene die de veulens besproken hadden. Je leeft er toch bijna een
jaar naar toe en als het dan fout gaat is dat verdomd sneu voor beide partijen.
gblover: leuke foto's en een knap veulen
monique4: fijn dat je vriendin haar stallen ter beschikking stelt en zeker voor jou een hele geruststelling dat er ook anderen
jouw merrie in de gaten kan houden.
Mexxuna: hoe was je clinic bij Marlies van Baalen? Hopelijk heel interresant en leerzaam.
Draaakje: houd haar inderdaad maar goed in de gaten want een wat leeg uier zegt ook niet alles.
Cemlys: voor jou begint het ook al op te schieten, spannend!!
Tooske en Vulina en Wisanda2003: laat jullie merries nog maar even wachten hoor tot het weer wat beter wordt.
Woogy: altijd leuk om zo'n keuring mee te maken, soms krijg je handige tips waar je weer wat aan kan hebben mbt de
volgende hengstenkeuze.
Annastasia: hopelijk doet je internet het weer. Zal je altijd zien dat zoiets gebeurt net op het moment dat je het niet kan
hebben.
VDS: weer zo'n knapperd
Inowa: fijn dat je Aafke en Rintje weer gaat zien, flink verwennen. Leuke foto's.
Nicole: Wauw dat gaat de goede kant uit
Cynthia82: bij jou begint het ook al op te schieten en elke dracht is weer anders ook al heb je de zelfde hengst gebruikt.
Toch altijd leuk als je het met alkaar kan vergelijken.
Ik heb geen nieuws te vertellen, inmiddels staat de teller op 368 dgn. Ik heb vandaag zelfs te horen gekregen dat iemands merrie 13 mnd heeft gedragen. Ik hoop dat zelf niet mee te maken