Hallo!!! Hier nog niks hoor, ik ben wel een paar keer bij haar wezen kijken, maar ik denk dat ze het nog wel een weekje volhoudt! Ze is nu 6 dagen over tijd... Amandake: Gefeliciteerd!!!
Muzefee en amandake gefeliciteerd! Alweer een merrie bij jou!!
Hier nog niks, heel haar kont is blubber, uier komt niet echt op gang, wel die bult er voor daar zit vocht in. Haar kling is rood vanbinnen en tamelijk lang.. We wachten af. De voorspelling was dat het DEZE namiddag gaat komen omdat we dan naar een feest moeten.. maar het is niet zo ver dus ik kom wel een keer kijken tussendoor
3è poging ,nu hopen dat het lukt (Nicole alvast bedankt voor het aanbod) ,"Roxane van het Kozenhof" is dus om 23.30 uur geboren na enkele uurtjes kegelen.Ze is echt groot ,kan niet onder mama doorlopen hoor! Bedankt voor de felicitatie's allemaal !
Hiboune, verliest ze nog steeds bloed? Leuke foto's!!
SAvath, ik hoop dat alles goedkomt!
Evy, wat een verschil zeg
Wow saffier bij jou ook spannend zo te lezen!
Maseike, mijn merrie eet ook met periodes bijna geen brok, andere periodes vliegt ze erop en nu eet ze wel, maar meestal met weinig enthousiasme...
Proud, best buikje al! Mooie merrie ook, van wie is ze drachtig?
Marlijn ik heb wel een beetje hetzelfde gevoel als jij, mijn merrie is wel al wat langer drachtig, maar ik weet dat ze lang overtijd gaat en ben deze keer toch veel meer relaxt, vind het idd wel lekker zo
Amandake, gefeliciteerd met je veulen!! Knap ding hoor, mooi hoofdje heeft ze Edit, mooi hoofdje heeft HIJ
Om kwart voor vijf vanmorgen is T...rina de la Plaine geboren!!!! Een bruin merrie veulen zonder aftekeningen. Op 359 dagen....... Naam weten we nog niet.......
Laatst bijgewerkt door Jes op 06-05-07 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb vannacht wel gedroomd dat er bij ons een vos merrietje werd geboren... Dat merrietje is top, maar hoop stiekem toch dat die kleur een foutje was Al maakt het mij eigenlijk niet zoveel uit, als het maar gezond is... Ik weet zelfs niet zeker of het een vos kan worden, zwartbruin x zwartbruin, normaal zou het denk ik wel kunnen, 25% kans dacht ik...