Ik heb dit één keer eerder meegemaakt, ook met een drachtige merrie. Krijgen ze problemen met hun gewicht of zo, dat ze zo makkelijk vast komen te liggen?? Heeft 1 van jullie dit wel eens meegemaakt met een drahcthtige merrie??
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mac schreef:Arrgh! Dan blijf je natuurlijk alsnog twijfelen !!
pril85 schreef:ja idd, de da zei al tegen mij je moet het gewoon afwachten.
want om het echt zeker te weten moet ze dieper naar binnen en dan heeft ze een spuitje nodig om rustiger te worden, en dat vond ze zonde om te doen, want ze was bijna zeker ervan dat er niets inzit.
maarja bijna zeker is niet helemaal dusja je blijft toch een gedachten houden dat er heeeeel misschien iets in kan zitten
vrijalover schreef:Ik heb even gekeken!
Ze is wel gegroeid zeg! Vooral als je naar de allerlaatste foto kijkt, daar is de buik nog wat ingevallen!
Mac schreef:Was idd een precaire aangelegenheid! Ze is wel heel makkelijk ... volgende keer longeerlijn door de kootholte halen en dan trekken?
Wat kun je met het hoofd doen om ze te helpen?
In paniek was ze niet ... ze gaf het gewoon op!! Maar toen ze eenmaal weer kon, ging ze natuurlijk krabbelen om overeind te komen. Da's natuurlijk het gevaarlijkste moment. Gelukkig was ze heel voorzichtig en je kon duidelijk zien dat ze de buurman ontweek ... gelukkig maar!!
Mac schreef:Wow Odess, wat een gave foto!! Ik heb hier altijd bewonering voor, want ik heb 't niet zo op springen ...
Odessa is hier idd wel heel erg gestroomlijnd. Deze sprong zou er nu heel anders uitzien, denk ik.