Overal op reageren is voor mij geen doen. Het topic gaat zo hard.

Dat kan ik nu niet bijhouden.
Maar ik lees nog gewoon alle berichten.

En zit zeker ook mee te duimen met iedereen die op het wachtbankje zit.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vulina schreef:35 dagen scan is voor het hartje. Als die dan nog niet klopt zit het niet goed. Zodra dat wel het geval is, is het grootste risico verstreken, de kans op verwerpen is daarna nog maar een dikke 1%. Ik doe de merries die op 35 dagen mooi drachtig zijn dan de grote wei op, en haal ze pas eind seizoen weer op, en doen dan de gust verklaring scan.
Stel dat er met 35 dagen nog wel wat zit, maar nog geen hartslag of iets dergelijks, dan kun je nog een poging doen en gaan behandelen. Na die periode is de merrie te lang drachtig geweest, waardoor er een hormoon wordt aangemaakt, waardoor ze niet meer drachtig gaat worden van een andere vrucht dat jaar.
ZonnetjeX schreef:Ik probeer ook mee te lezen en te reageren, maar nu bijvoorbeeld een weekend druk geweest en loop weer enorm achter haha. Probeer de komende dagen weer wat actiever te zijn.
Volgens mij niet gemist dat er nog drachtig zijn gescand na mijn laatste post...
Voor de rest: sterkte met wachten nog, het duurt lang haha.
paardje2013 schreef:Sita hebben we vandaag gescand om te kijken of het ei weg was. Er waren 2 eitjes gesprongen dus gaan we met 16 dagen weer scannen.
Cioccolato schreef:Ik zou ook m'n merrie wel op 't land willen gooien en lekker paard willen laten zijn. Echter gaat ze deze zomer nog lekker mee op concour. Een niveau lager, al reden we maar L. Goed voor der koppie.
Evelien__ schreef:Haha Cynthia, goed teken! Hopelijk binnen 16 dagen een positieve scan!! Oh lijkt LaVie nu meer op Dais dan Fi? Of bedriegen m’n ogen me zo? Knappies
Faline schreef:@cynthia ik dacht dat je het over de acteur brad Pitt had, zo vroeg op de ochtend lekker beelddenken
Murosch schreef:Vulina ja dat zie je inderdaad vaak. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de mensen die alleen hun eigen verhaaltje posten vaak oversla in mijn reacties.