Hmmm ik zal maar niet zeggen wat ik voor dekgeld moet betalen.... En dan heb ik niet eens een hele dure
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dustinlover schreef:Gefeliciteerd Setteli!! Ben benieuwd wat ze er nu weer van gaat maken!
Hier geen idee wat er gedekt word, hoor mijn hengst vaak geluid maken maar zie dan niks dus ben benieuwd of me dit gaat bevallen
Silly1972 schreef:Wordt spannend het Cynthia, zo meteen is je kleine meisje geen meisje meer

Knolselder schreef:Gefeliciteerd setteli!
Probeerde je al lang?
Goh, als ik eeen veulen wil fokken om aan te houden, wil ik gerust wat dekgeld betalen. Voor de verkoop heeft dat geen zin.
hihi
Ik ben zelf een vossenfan, dus ik zou een vos niet erg vinden. Vind je vos zelf niet zo mooi of gaat de voorkeur naar een zwarte vanwege het mooiere plaatje in de ring?
. Ondertussen is het geen semi-wilde, groene pony meer dus valt het in het algemeen wel mee hoor, ik kan er meestal mee lezen en schrijven. Op sommige momenten na, twee weken terug had ze opeens bedacht dat brokjes in de hand echt super gevaarlijk zijn
, heeft een week geduurd om weer normaal een snoepje aan te nemen. Dan is ze soms een beetje vermoeiend
.
en zwarte is nu vast in de maak!
ik ben afgelopen donderdag nog even bij haar wezen kijken, ze vond het alleen niet zo boeiend dat ik er was, alleen met wortels waren boeiend

Hopelijk pakt het meteen! Waar hoop je eigenlijk zelf op uit deze combi? Haha en al een volgtopic, goed op tijd
Ik moet misschien stillaan ook terug eentje maken nu, laatste veulen geboren en 2 merries al terug drachtig
Ik ga morgen nog eens nieuwe foto's van ze allemaal proberen te maken, vandaag hele dag werken helaas.. Heb er wel een paar schattige in DBT15 gezet van Chexy & Tankje 

) 

ik hoop ooit zelf ook eens op een mooie mini-vos 
mega onnodig toch (ik snap dat jij er niet zelf voor hebt gekozen hoor
)
Myrthee_ schreef:Memere, dit hebben we twee jaar geleden geprobeerd. Zijn we drie maanden aan het scannen geweest, rekening van 500plus euro. Dus been there done that. Wil nu een wat eerder veuln dan in mei..