kappiegirl schreef:Hij heeft gister wel wat Meconium gehad maar is achter het bekken in de darm de rest blijven zitten waardoor Mash een zere buik kreeg hij rolde lag vast tegen de muur of maaide wild met zijn lange stelten om zich heen als hij lag en perste wel maar perste dus de normale mest er vanmorgen gewoon omheen waardoor het alleen maar lastiger werd voor hem om te mesten.
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat we het vannacht niet hebben opgemerkt dat hij last had toen was hij wat onrustig met zijn achterbenen aan het zwaaien en wat aan het rollen. Maar vanmorgen om half 7 dus 37.1 en hem meer dekens omgedaan omdat we dachten dat hij onderkoeld dreigde te raken wat dus achteraf niet zo was. Om 10uur dierenarts gebeld en die is meteen gekomen. Hij doet het momenteel wel goed is rustig met pijnstiller en klysma.
Hij heeft zijn 2e klysma gekregen nu en nu moet hij het zelf gaan doen. Hij is alert en vrolijk en kan al stoer rond stampen weer ze gaan zo naar buiten en dan hoop ik dat de beweging het laatste zetje gaat geven om alles weg te persen voor hem.
Op dit soort momenten kan ik me heel stom voelen dat ik het niet eerder heb opgemerkt maar de vermoeidheid van dagen slecht weinig slapen en dan een dag nacht en dag door halen ivm bevalling is dan best wel vermoeiend en dan kun je minder scherp worden. Puntje om aan te werken voor de toekomst.
Kyowa is zich als een ware tiran op aan het stellen heb ze aan huis staan dus als Kyo binnen is mogen de kinderen de stal gewoon niet meer in. En als ze buiten is is er niets aan de hand. Ik kan bij haar en Jeroen (de buurman) kan ook gewoon bij haar is er geen probleem maar andere die probeert ze echt aan te vallen soms. Nou ja ze is jong en een hoop hormonen dus dat zal het wel zijn komt vast goed...
Ons lieve Masje heeft de beste peetmama in de wereld. Dikke knuffels en niets dan liefde 
Ben trots op hoe jij en Jeroen dat allemaal maar regelen met de kinderen, en zeker in dit geval met Masje.