Nee, officieel heb ik ze gezocht voor het aftellen naar de bruiloft, daarmee kan je alle belangrijke data invullen en makkelijk volgen. Dus de verwachtte beval datum invullen en dan laat de app zien hoeveel dagen er nog moeten, of de datum van het dekken invullen en dan geeft de app aan hoeveel dagen er al voorbij zijn.
jaa we gaan het nog een keer proberen. ze had nu een ei van 2 a 3 cm..dus over ongeveer 6 dagen een eisprong volgens de da
Tjinta
Geplaatst: 12-06-12 20:49
Ohh jammer Lindy. Fijn dat je het nog een keer gaat proberen! Ik ben geen expert maar met een ei van 2-3 nog 6 dagen wachten? Cantates eisprong was op een ei van 4. Het gaat niet zozeer om de grootte maar hoe zacht/hard en zo. Of komt de DA nog wel een keertje scannen?
Tooske gefeliciteerd... fijn drachtig.
Saffier dan ga ik maar eens op zoek naar de apps.. zou leuk zijn.
Waar kan ik die App vinden ben niet zo bij op het gebied van telefoons.
Of in de Android market
pretty
Geplaatst: 13-06-12 10:14
Lindy helaas,wat jammer ,nu op naar de volgende poging hoor,moet lukken!! Alleen vind ik 6 dagen wachten ook erg lang! Wordt ze wel eerder gescand ook?
Chacha nog altijd niet hengstig en alles thuis is lekker rustig en niet hengstig,héérlijk!
Yes hier barcardi net beginnend hengstig.. We brengen ze morgen al naar de kliniek, omdat het diepvries sperma word..vrijdag geen tijd ivm keuring etc. beter te vroeg dan te laat, ze scannen daar regelmatig
Zonde lindy, nu nog 1 x proberen dus?? Ik zou ook niet zolang wachten hoor
pretty
Geplaatst: 13-06-12 13:06
fijn Joyce,kunnen jullie meteen al aan de slag! Zal vast wel geen probleem vormen,het hoeveelste veulen zou dit worden voor Bacardi dan?
Het 3e, en verder gezond..als nu dv moeilijk kan vers ook nog.. En mijn eerste echte veulen (natuurlijk wel veel meegemaakt maar veulens van andere allemaal, dus dit is erg leuk/ spannend )
pretty
Geplaatst: 13-06-12 13:47
eentje van jezelf is extra speciaal en extra leuk natuurlijk! Geniet er in elk geval maar dubbel van,heb je ook wel verdiend met die pech..