Tjee wat moeilijk zeg, zo moeilijk om er 2 aan te wijzen die van mij mogen winnen (buiten die van mijzelf natuurlijk ).
Op 1 overduidelijk Mooni. Heerlijk dier van een prachtig ras en misschien toekomstig ringmaatje van de mijne.
Op 2 het veulen Bizar Sensation. Prachtige bles, heel aansprekend voor mij met die mooie witte aftekening, mooi!
En dan waren er nog zoveel gave hengstjes waaronder Buckstreet van Linda en Ebe, Ecxl Armani, Twister kan ik ook van genieten, de een die qua gevoel dichterbij je staat, de ander qua bouw en uiterlijk..heb er een zware kluif aan gehad.
Zo, de stemming is bijna gesloten, ik moest nu na lang twijfelen toch echt knopen door gaan hakken.
Mijn eerste stem was niet zo moeilijk, die gaat naar Maybel's Carwyn. Ik als hackneyliefhebber val als een blok voor een dier met zulke gangen en zo'n uitstraling.
Mijn tweede keuze is uiteindelijk gevallen op Mooni (oftewel Ive Bin Mega Framed). Niet alleen vanwege een geweldige kleur met een schitterende aalstreep, maar ook de mega-arrogante blik die weet dat hij knap is, en de kracht die hij uitstraalt.
Anoniem
Geplaatst: 15-11-09 20:12
Reedhill’s Dot Com – Neonlight krijgt mijn eerste stem, en de tweede gaat naar Maybel's Carwyn om de uitstraling.