MarijeR schreef:Iedereen met drachtige merries gefeliciteerd!
Neon is oma geworden, gefeliciteerd
kappiegirl, is dat piesen en gillen niet van woede?
Doen de merries hier ook als ze drachtig zijn, ze knipogen er ook bij maar het heeft dan niets met hengstigheid te maken.
AZ, balen dat het allemaal zo tegen zit. Hopelijk werkt insemineren met onverdund sperma wel.
Iedereen die gaat scannen veel succes!
Met Dynamic schiet het nog steeds niet op
Eergisteren heb ik haar weer hengstig gespoten, nu 2x achter elkaar met een halve dosering en dan 6 uur er tussen.
Als dit ook niet werkt, weet de DA het ook niet meer.
Ja het veulen vroeg afspenen maar dat is er eentje van maart dus dat kan ook niet voor eind juni/begin juli en ik weet eigenlijk niet of ik dan nog wil dekken...
Dan kom ik ook in de knoei volgend jaar met de shows want dan zijn we toch ook veel weekenden weg en m'n moeder doet me wat als ik haar achter laat met een merrie die moet bevallen
Ik heb iig al wel geregeld dat als Dynamic niet gedekt wordt, ik een merrie met veulen van iemand kan lenen volgend jaar, dan hoeft het veulen van Isis niet alleen op te groeien want ik heb ze liever met een speelmaatje dan alleen.
Isis is al weer 70 dagen drachtig, de eerste 10 weken zitten erop
Ik hoop het het zou inderdaad wel kunnen dat het van woede zou kunnen zijn maar ze doet het alleen bij de merrie... Ik hoop het heb besloten haar toch gewoon te laten scannen en dan zien we wel.
De hengst is inderdaad meteen vertrokken richting Hamburg als ik het goed begrepen heb dus is niet meer om de hoek. Baal er wel van want hij was zo leuk we hebben er nog over na gedacht om hem te kopen maar op dit moment kunnen we gewoon geen hengst houden met 2 jonge kinderen zou ik niet verandwoord vinden omdat mijn kinderen gewend zijn om altijd maar de pony's te kunnen pakken als ze daar zin in hebben en met een hengst kan dat gewoon niet daar zijn ze te jong voor.
Ik heb weer een beetje moed gekregen dus ga weer hopen

Jammer dat het met Dynamic nog niet zo vlot wil verlopen duim voor je mee dat ze toch ineens wel drachtig is.