Ze is het overduidelijk zat. Ze glanst ook niet echt meer.

Benen vol melkdruppels
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ze zit op dag 285, dus nog 7 weekjes voor uitgerekende datum. Al denk ik (vrouwelijke intuitie  

) dat het eerder gaat komen. Ze begint het nu ook echt zwaarder te krijgen. Galopperen onder zadel gaat echt niet niet meer, al probeert ze het soms nog wel, maar dan wordt ze boos  

. Trouwens, als ze los in de paddock gaat rennen kan ze echt alles nog hoor. Bokken dat ze nog kan met die dikke buik  
. Arm veulen denk ik soms, die wordt een partij door elkaar geschut  

) en vandaag is mijn schatje precies 2 jaar bij mij.  

Heb haar dus maar extra verwend deze dagen.                                                         
 Dat kan toch niet lang meer duren. Zoooo lang kan ze je ook niet meer foppen nu hoor. Waar is die *trek het veulen eruit* smiley nu, als we die nu allemaal voor je plaatsen  

Waar heb je je merrie eigenlijk meer gedekt?
 . Zie dat je ook een veulen van Uphill hebt gehad , leuk! (mijn merrie verwacht een Oscar).                                                         

Dan hebben we dat alvast gehad. 

Jeanine84 schreef:Je merrie kijkt wel heel zielig Sue![]()
Mijn merrie was nooit een dame op stal maar de laatste dagen maakt ze er echt een smeerboel van! Ze plast en poept ontzettend veel! Heeft dat ook te maken met de dracht? Verder merk ik nog niet echt veranderingen aan dr
 )