Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 En Vanilla komt haar nieuwe tanden laten zien 
 Hij moet heel gauw flitsen en veulens daar staan op stal, vond dit even makkelijker 
 Je krijgt een pb trouwens met een digi-vraag 

.
 HM Famosa, voor degene die niet op de hoogte zijn van de gave van 1 van onze PRE merries, heeft nu een hele rustige dracht vergeleken bij 2 jaar geleden. 2 jaar geleden deed ze elke avond een voorspelling welke merrie ging werpen. Ze had het vaak goed. Ook kreeg ze van de drachtige boktmerries dingen door en ik zette het hier weer neer 
  Ze deed de voorspellingen om wat afleiding te hebben. Ze had een giga etterbakje in haar buik, die dacht dat hij al de Spaanse pas kon doen en vooral de luchtsprongen. HM Famosa is 30 mei uitgerekend.
 HM Famosa de rust zelve. We denken dat er een heel lief merrieveulentje in haar buik zit. Ze is anders dragend en heel anders dan toen ze drachtig van van (E)Atterbakje, of te wel Athletico, roepnaam Atje 

Nicole288 schreef:Loola: Misschien hebben ze het vorig jaar niet goed gevoeld? Of ze is schijndrachtig, dat kan ook nog?
 Vandaag was het (gelukkig) weer minder en kon ik er niet een straal melk uit knijpen, ik denk dat ze in het kort gewoon hengstig moet komen en dat ze daarom wat een dikkere uier had. Anders dan is haar pleegzoon de dader en verwacht ik een kruising Welsh X New Forest op God-Weet-Welke-Datum 

Voor zo een staatsbezoek op Bokt moet HM en persoonlijke kamermeid wel een beetje netjes voor de dag komen zou ik denken 

Ja, zo zag Hes er ook wel een beetje uit op het laatst 

, hopelijk helpt het straks om t wat sneller te laten komen  

hiboune schreef:oeh hiba ligt al wel erg lang plat en afgezonderd van de groep..wacht nog 5 min en dan ren ik naar buiten toe haha
zal wel weer niks zijn maar goed zekerheid voor alles..
ik wordt trouwens gepest door een mug!!!grrrr

Nicole288 schreef:Je krijgt een pb trouwens met een digi-vraag![]()
                                                         Neonlight schreef:ProudJustify, vanavond konijn in de pan?