Gebruiken jullie een singel of alarm aan het halster? Ik ben toch wel aan het twijfelen aangezien het qua prijs niet veel maakt. Maar vraag me af wat fijner werkt en zit voor het paard
Moratoetje
Geplaatst: 29-03-18 22:53
Ik heb ook geen stroom en WiFi op stal daarom heeft mijn vriend een systeem met een zonnepaneel en accu’s gemaakt. Ik heb 2 camera’s hangen en een oude smartphone voor de WiFi. Ik moet zeggen het werkt, gelukkig is hij erg technisch want voor mij is het abracadabra
Heb even 2 foto's erbij geplaatst van het uier van mijn merrie een van gister en 1 van vandaag moet ik me zorgen gaan maken? En morgen de da laten komen? Ze moet nog 9 weken tot ze veilig is. Ze is verder topfit en eet best. Tempratuur was 36.7 na een dagje buitenspelen
Ik lig met kleren aan in bed. Zo net bij laatste check een daling, kon alleen in het slechte licht niet goed zien of het 6.8 of 6.5 was. Ze was wel heel zwaar aan het ademen en alles bomvol. Zal vannacht (ochtend) of volgende nacht zijn als ze zo door doet.
Beter laat dan nooit, maar Vulina van harte gefeliciteerd met je langverwachte veulen!! Hoe gaat het inmiddels met hem, is hij al een beetje uitgevouwen?
Ceasar dat is een flink uier voor 301 dagen zeg!
VrouwkjeS wat fijn dat de merrie steeds een stukje verder opknapt! En de jouwe doet haar best ook al met het uier.
Spook houdt het ook nog even spannend met een vul-en-leegloop uier.. Niet leuk!
elude2015 nog welkom!
Marley ook nog niks? Mees is een flinkerd zeg!
jazzejam ook welkom!
jolandje wat een heerlijke foto's en wat een pracht-staartje! Hoe staat Camille er nu voor?
Sunshinedaan nog 2 maandjes, het komt toch dichterbij nu he?
suffie, ja eindelijk gelukt met de foto's! En wat is hij knap! Lange stelten eronder ook. En je bak.. Wauw, ik vind dat soort omheining zo gaaf he. Misschien ooit ook eens hier. Tot dan doen we het maar met lint
AM_horses Nigrante is echt prachtig gelukt! Ik zag je youtube filmpje ook langskomen op fb, ze loopt ook nog eens leuk! En super dat je de merrie gaat terugdekken dit jaar.
Knolselder sjongejonge, van mij mag jij nu de eerstvolgende zijn. Dat er 1 zo lang draagt a la, maar beide... wat een wachten zo
vdw_ice welkom! Leuke merrie, ik ben benieuwd naar haar veulentje straks.
Veulen trappen bij hengstigheid heb ik hier gelukkig nog niet meegemaakt..
luf_midnight ik vind dat uier wel meevallen, lijkt een klein beginnetje te maken met wat zucht?
cp112 welkom, hoe noem je jouw veulentjes toch ook altijd nog maar...crossmotortjes of zoiets? Jammer van je hengst, ik hoop dan ook op een knap hengstje voor je.
Kimsel je merrie is er klaar voor straks, dus laat haar maar niet te lang meer wachten he
Zamora verdorie bah, heel veel sterkte. Wat ontzettend sneu
salatiga over het waken is genoeg gezegd. Haar uier mag nog wel wat meer worden denk ik zo. Het wordt nu wel echt spannend he!
Annelies, zou het dan nu eindelijk....? Duo bevalling misschien
Murosch, keurig uier voor 321 dagen toch? (Al hebben we natuurlijk allemaal graag dat ze op 320 al bevallen )
Frida, sterkte! Hoe is je merrie? Hou je haar temperatuur goed in de gaten? (jupi raakte onderkoeld vanwege de shock nadat ze haar veulen verloor, en juist hoge temp kan ook weer veel zeggen...)