Woogy, spannend!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CubaLibre schreef:Ik lees nog steeds braaf mee....
Vanaf volgende week zal ik proberen om weer iets actiever te worden...
Mn laatste avond in de VS is ingegaan en het voelt raar, zal blij zijn als ik, onze 2 honden en uiteindelijk Jill (die land donderdag) veilig en wel in NL zijn...
Dus sowieso vanaf donderdag krijgen jullie weer wat regelmatiger updates
.

Al_Zawraa schreef:Aziza heeft vandaag tot nu toe erg goed gegeten.
Vannacht toch wat hooi gegeten, en ik schat dat ze ruim 2 scheppen grasmix heeft opgegeten vannacht (ik had een bak opgehangen met 4 scheppen erin). Daarnaast heeft ze vanmorgen 1,5 schep merrie muesli gegeten. Ik ga ze zo buiten doen als het droog wordt, dan krijgt ze nog een schep merrie muesli en dan kan ze weer even een uur of 1,5 of het gras.
Als het zo doorgaat met haar, gaan we die 2-2,5 week wel volhouden.Gelukkig oogt ze ook weer wat fitter.
Al kan ik wel al zien dat ze van die 2 dagen dat ze echt bijna niks gegeten heeft af is gevallen.
aftellen kan nu echt beginnen
dagje (weekendje) stal voor de kudde.
kan het zand even inklinken! 

) een ENORM wakkere baby in haar buik!! Ik denk dat ie aan het koprollen was. Of hij was boos omdat ik eventjes ruzie had met mama

Mooie kleur hebben ze inderdaad! Kan het veulen ook die kleur krijgen?
Hopelijk voelt ze zich snel terug helemaal goed.
En denk maar wat aan jezelf hoor Cynthia. Ik herken dat gevoel en dan is een beetje zelfverwennerij een goede remedie
De 2de helft van de les heeft hij niet meer gebokt
Je kan niet geloven hoe blij ik was! Ik hoop dat hij nu inziet dat meewerken zoveel fijner is dan tegenwerken. En ik hoop dat dit nu ook aantoont dat er geen medisch probleem is, maar dat het tussen z'n oren zit
Bahbahbah! Maar Mieperd liep heerlijk te sjouwen dus ik klaag niet, het was een superfijne aquatraining zo
Morgen ook alweer op 200 dagen, tijd vliegt!