Tooske schreef:Hier toch weer hars dus nu mijn eerste officiele nacht op stal...
zie dat jouw merrie nog (net) geen 320 dagen is, is het niet erg als het veulen dan al komt?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annastasia schreef:#$%+¥}# NEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom ik thuis doet het internet het niet. Dus modem gerest etc, nog niks. Maar ook de telefoon ligt eruit.
Dus ik naar Online bellen om half 7, werd ons abonnement omgezet vandaag had al afgerond moeten zijn.
Mevrouw u kunt voor 9 uur weer gebruik naken van internet.
Net weer gebeld, kunnen ze helaas niets. Hopelijk is het morgen hersteld, anders moet er maandag een monteur langskomen.
Net nu ik mijn merrie onder de camera heb en ze de 340 dagen al voorbij is.
poedersuiker kan niet........
XmissdaphX schreef:Hoi meiden!
Ik kom even binnen vallen want heb wat vragen over kleurvererving en omdat jullie er vast veel meer van af weten dan ik, kom ik het hier even vragen!
Ik hoop dat jullie mij kunnen/willen helpen.
Ik moet van een school een verslag maken over kleurvererving, we moeten een paard met stamboek uitwerken met welke kleuren etc. zijn. Mijn vraag is dus nu, hoe weet je nou of een paard heterozygoot of homozygoot is?
Voor zo ver ik weer is vos bb en bruin BB omdat vos recessief is en bruin dominant.
De merrie die ik heb gekozen is bruin, haar vader (jazz) is vos en moeder is bruin.
Is zij dan Bb of BB?
En klopt het dat Jazz fokonzuiver is? dus heterozygoot?
Vind het heel interessant maar zie door de bomen het bos niet meer
VDS schreef:Hier enkele foto's van mijn laatste geboren prinsesje
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Haar naam is Souplesse VDS.
Ze mag samen opgroeien in kudde met Nabelle en Nitouche
Tjinta schreef:annastasia dat jij baalt kan ik me echt supergoed voorstellen... echt waardeloos.
hopelijk is de situatie nu weer anders en kun je wel erop.
Nicole jippieeefijn dat hij op kan staan!!
Tooske aan het waken, spannend.
Wij hebben ook al eens een veulen gehad op dag 317 was een KWPNer en gezond van lijf en leden.
Draaakje een onrustig Arya klinkt ook wel heel positief.
Dianne ik geloof dat ik toch ook eens ga kijken naar zo'n ding.
Zul je zien, heb ik m gekocht heeft Tenna haar beeb, maar dan voldoet ie ook aan de eisen toch??![]()
Inowa daar ben ik dan ook benieuwd naar of je er van Aafke bij mag komen.
Geniet in ieder geval van de kleine man.
DL mooie hengsten voorbij zien komen??
VDS jij hebt drie knappe veulies hoor!
BL Izz ziet er ook al goed uit!
Hier nog steeds geen veullie, sterker nog vanochtend geen natte spenen meer, uier niet op volle dikte, vouwen in de kling.....![]()
Ik vroeg me serieus af of ze wel drachtig is...
pffft.
Een voordeel het wordt hier warmer vandaag al 12 graden. Ten heeft lekker zonder deken buiten gestaan, net weer naar binnen.
zal straks kijken of ik nog foto's van de uier kan maken.