Ik heb het ook op VN gezet. Geen idee of ik het goed heb gedaan maar dat merk ik dan vanzelf wel.
Mijn "precious" ligt in ieder geval veilig thuis
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jolandje schreef:alleen heeft camille erg veel last van jeuk en schuurt zich echt kale plekken, dit is haar eerste dracht en ik heb haar nog maar pas , dus weet niet zo goed of dit normaal is
. En hoe heeft ze zo lang door kunnen eten, vraag ik me dan weer af, zonder dat iemand wat gemerkt heeft. Is dat zomaar mogelijk? Mss een second opinion???
Je mag er echt niet aan denken hé. Moest iemand dat één van mijn dieren aandoen....
Maarja ze hebben nog steeds geen idee wie erachter zit. Ik hou eigenlijk ook al mijn hart vast wat voor straf die zou krijgen als ze die wel zouden vinden. Zou nog tegenvallen vrees ik

De volgende testen liggen al bij de drukkerij, maar ik weet dus niet wanneer deze klaar zijn. Dus voor degene die de testen de aankomende weken nodig hebben, bestel ze het liefst zo vroeg mogelijk ivm beperkte voorraad.

Die tweede foto! Lekker dier
Ik zal het eens in de gaten blijven houden.KoudbloedKim schreef:Angelpam, klopt! Ik vraag me af wat Kim dan krijgt, want die ligt aan beide kanten.
Maar volgens mij gaat dat om het ei'tje, of dat links of rechts ligt.
Dus eigenlijk is het zondag past echt feest! Dan nog maar 99!