Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wisanda2003 schreef:Tooske... Het uier van Althena ziet er hetzelfde uit, ben al een week 's nachts uit bed aan het gaan, maar geen veulen...
annastasia schreef:#$%+¥}# NEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom ik thuis doet het internet het niet. Dus modem gerest etc, nog niks. Maar ook de telefoon ligt eruit.
Dus ik naar Online bellen om half 7, werd ons abonnement omgezet vandaag had al afgerond moeten zijn.
Mevrouw u kunt voor 9 uur weer gebruik naken van internet.
Net weer gebeld, kunnen ze helaas niets. Hopelijk is het morgen hersteld, anders moet er maandag een monteur langskomen.
Net nu ik mijn merrie onder de camera heb en ze de 340 dagen al voorbij is.
poedersuiker kan niet........
Tooske schreef:[ Afbeelding ]
Dit is Utica haar uier nu ziet dit er uit alsof ze snel gaat bevallen? Zag toch weer wat vochtige puntjes aan het uier.
Ik heb namelijk s'nachts geen bewaking op haar staan s'avonds laat word ze nog gecheckt en gelijk in de ochtend vroeg weer tussendoor vind ik het wel spannend dat er niks gebeurd maar ja dan had ik er nu al een week voor niks bij gelegen haha.
Banden zijn niet extreem slap geen verandering van achter.
annastasia schreef:#$%+¥}# NEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom ik thuis doet het internet het niet. Dus modem gerest etc, nog niks. Maar ook de telefoon ligt eruit.
Dus ik naar Online bellen om half 7, werd ons abonnement omgezet vandaag had al afgerond moeten zijn.
Mevrouw u kunt voor 9 uur weer gebruik naken van internet.
Net weer gebeld, kunnen ze helaas niets. Hopelijk is het morgen hersteld, anders moet er maandag een monteur langskomen.
Net nu ik mijn merrie onder de camera heb en ze de 340 dagen al voorbij is.
poedersuiker kan niet........