Ik heb ook weer gave foto's, ik wil toch even deze met jullie delen, van alle 3 een foto.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dustinlover schreef:ik heb even een vraagje. ben nu bij fab en uier is helemaal gevuld maar sinds vandaag de gehele tijd de staart omhoog en vagina staat stuk open zo dat het roze van de binnenkant te zien is en ook stuk dikker.. het lijkt ook wel of ze er steeds aan wil krabben. zijn dit voortekenen want er is nog geen melk? hoop op reacties..
Carmen85 schreef:wat een leuk veulen joyce en nicole! gefeliciteerd! leuk om van hopalong een nakomeling te zien, misschien ga ik die dit jaar wel gebruiken op Zenith. (eerst maar eens kijken wat voor veulen eruit komt)
Mooie foto's van je veulens muzefee!
Dustinlover, dat kan een voorteken zijn. Sommige merries krijgen echt pas op het allerlaatst een gevulde uier. Maar zolang haar banden nog niet slap worden, zou ik me nog niet zoveel zorgen maken.
Nicole288 schreef:Dustinlover schreef:ik heb even een vraagje. ben nu bij fab en uier is helemaal gevuld maar sinds vandaag de gehele tijd de staart omhoog en vagina staat stuk open zo dat het roze van de binnenkant te zien is en ook stuk dikker.. het lijkt ook wel of ze er steeds aan wil krabben. zijn dit voortekenen want er is nog geen melk? hoop op reacties..Melk kan altijd nog komen (duh, dat zien wij nu wel weer
) maar als de kling er zo uitziet zou ik waken hoor
Nicole288 schreef:inowa heel erg bedankt voor de waarschuwing bovenaan je topic![]()
(ik kan het wsl toch niet laten om te kijken, maar dan doe ik het in etappes)
Whisperke schreef:Effe niets bij gelezen wil even mijn klaagzang kwijt..
Wisper haalt waarschijnlijk 2012 defenitief niet.. Ze heeft weer een peesblessure en heeft veel pijn..
De zoveelste al, de rust heeft haar dus niets gedaan... Hoop dat ze nog een beetje kan genieten van haar veulen.. Maar het is niet zo best hier dus..