ja het is ook niet niks,voor een ander heeft het misschien geen waarde maar voor jezelf is het toch iets waar je al jaren mee bezig bent...ik ben bij winoa al 6 jaar bezig een vollere staart te kweken en nu heb ik een rotzak van een veulen die er al een aantal plukken uitgetrokken heeft.
Wat een eng idee, die manen oke, dat is het ergste niet, maar het idee dat ze gewoon aan je paardje zijn geweest en dus ook wie weet wat nog meer hadden kunnen doen
jenny wat een herkenbare pose, zo staat Fouradi ook graag bij zijn mama
conejo dat is ook wat om mee te maken, kan me levendig voorstellen hoe dat aankomt zo'n hoef!
Oh wat vreselijk zeg Silketje, ind het idee dat ze gewoon bij je paardje zijn geweest, maar gelukkig verder niks ernstigs. Maar kan me voorstellen dat je dit erg vind hoor.
Mooie foto's van Jenny en stunning! En leuke Rafiki met zijn bos haren! En Cookie wordt maar knapper, en lekker gek aan het doen! En allemaal leuke foto's van daarvoor, wie ik ben vergeten!
bedankt voor de complimenten, ja zo staat sun het liefst de hele dag! En Look staat er naast! Die wil niets met zijn moeder te maken hebben, behalve voor de melk dan. En zijn moeder kan dat helemaal niets schelen!
Gefeliciteerd Margriet! Dus toch nog alles goed gekomen?
Silketje..Onbegrijpelijk, hoop dat ze er verder van af zijn gebleven jakkes..
Hier gaat het goed, Iets nu wat aan de diarree, maar voelt zich goed genoeg, en groeit als een bezetene nu (en iedereen maar zeggen wat is ze klein :-() Vic gaat ook een stuk beter, iets Te beter, krijg haar niet meer te pakken in het land haha, zelfs Iets ontvoeren helpt niet.
Silketje: Jeetje, dat is echt schrikken. En zonde van de manen .
Shaddy heeft toch last van de val van vorige week. Ze zit nu compleet vast in de rug . Mijn vader wou gister even op der gaan zitten zonder zadel. Maar toen hij ging hangen gooide ze haar hoofd omhoog en de oren plat in de nek. Normaal geeft ze er niks om als je gaat hangen ofzo. Toen ben ik op de rug gaan drukken. Daar reageerde ze erg gevoelig op. Daarna ben ik gaan kijken of ze kon buigen. Linksom ging redelijk ( nog niet goed). Rechtsom kwam ze in protest. Daarbij kwam ze weer op mijn voet terecht. Nu zit ik dus weer met mijn pootje omhoog.
Morgen gaan we een osteopaat bellen voor haar. Ik hoop dat hij er wat mee kan.
Met Nouchka gaat het super . De wond is nu nog een grijze streep.
Eilinora
Geplaatst: 25-07-10 16:54
de kleine heeft nu de naam AIYANA gekregen dat is iers(dacht ik) voor ''mooie bloesem''