wat een onwijs gaaf kleurtje heeft Joker! Wat is dat voor kleurtje? ik dacht dat ik redelijk wat van kleuren wist onderhand, maar dit herken ik niet...
@ Jennky; het zou best een palomino kunnen zijn hoor, ik heb alleen deze foto gezien, nog niet int echt.. @amandake, dat had ik al van dr begrepen ! hier mag ik van schoonpa geen paard/pony meer erbij Helaas !
En hebben jullie dan ook rechts gadgets staan? Zo niet: Deze Computer (Computer) > Configuratiescherm (Control Panel) > Windows Sidebar Als je dit dan hebt, dan voeg je de gadget count down toe. Als deze er niet standaard bij staat kan je hem downloaden. Deze gadget geeft aan hoeveel dagen je nog moet. Je hebt er ook een die verteld hoeveel dagen je hebt gehad, maar hoe deze heet weet ik niet.
Heb alleen een baby countdown gevonden maar daarvan wordt afgeraden deze te downloaden. Tja en dan doe ik dat dus niet!
lexa
Geplaatst: 17-02-09 18:08
Zo eindelijk het dekbewijs binnen En....250 dagen zitten er al op,pff wat gaat het langzaam! Kan iemand mij vertellen wanneer een veulen levensvatbaar is?