cindybijl schreef:odique schreef:[Ik weet precies wat je bedoelt! Een paar jaar geleden stond mijn paard ook nog op een stand. Nu hebben we hem er eindelijk van overtuigd om toch maar op boxen over te gaan. Heb je al met hem gepraat?
Nee... nog niet gesproken.
Hoe heb jij het hem duidelijk gemaakt dan?
Bij ons is het ook een soort van klein pensionstalletje. Heb hem duidelijk gemaakt dat mensen eerder hun paard komen stallen als ze in een box kunnen staan. Dus door de jaren heen zijn alle stand veranderd in boxen. Mijn paard staat nu ook in een met oud hout in elkaar getimmerde box, maar het is een box en ze is er tevreden mee. Maar daar is ook zo'n 8 jaar over heen gegaan voordat ik hem zover kreeg...
monique4 schreef:@stoere, heb je al naar Divoza gebeld, gisteren heeft iemand van hier (ben de naam even kwijt) ook nog een Birth-alarm gehuurd.
Jep, dat was ik
.
@ Stoere: Ik heb nog min of meer kunnen reserveren. Er zijn veel mensen die rond april en mei bestellen dus het is hopen dat de voorganger het BA weer op tijd inlevert zodat ie snel door naar de volgende kan. En dat is er wel één die naar je mobiel belt.
Het is €300 borg en de verzendkosten zijn €13. De eerste week is het €55,- en de daarop volgende weken €45,-. Je mag hem zo lang houden als je wilt en zij programmeren de (06)nummers voor. Zoals Monique 4 al zei: De kosten worden uiteindelijk verrekend met de borg.
Je woont dicht in de buurt trouwens mijn paard staat in Limmen, grappig.
@ Eilander: Gefeliciteerd
@ monique4: Klinkt positief, ook een mooie leeftijd voor zo’n braaf ponytje. En de verkoper klinkt ook erg betrouwbaar.
@ Inkepink: Kan ze dan evengoed “normaal” bevallen als ze niet goed meer kan persen?
@ Draaakje: Wat raar zeg, en ze moet nog wel even. Hoop echt voor je dat het geen baarmoeder ontsteking is. Is de DA al geweest?
@ Pluklief: Dat is een leuke verassing! Welkom
@ Mabon: Wat een schatjes die shetjes van jou. Hopen dat Maaike haar longontsteking snel overgaat, het zit haar ook niet bepaald mee.
@ Frenia: Ik zou gewoon het zekere voor het onzekere nemen en bij je ouders gaan slapen.
@ Pauk: Klinkt veel belovend, succes vannacht.