Ze staat nu weer op wortels te wachten nadat ze heeft liggen rollen en het alarm af liet gaan. Ze snapt maar niet dat dat geen belletje van de room service is...
Zo, MAcy staat weer buiten....wel jammer voor Kimmes zeg! Alles leek erop dat Mees vannacht zou gaan veulenen, maar Macy zou Macy niet zijn, en houdt het veulen nog even binnen...
Ik had mn wekker nog voor vanacht gezet, maar hij ging niet af Maar gelukkig voor mij heeft ze nog niet geveulend. Maar wel verschrikkelijk balen voor Kimmes Ik was er echt bijna zeker van dat ze vanacht ging Maar macy is macy natuurlijk niet als ze dat zou doen
Ik heb naast macy nog een paar andere cams gevonden, helaas kan ik hier op mn werk geen streamingcams zien, ik heb nu venus en dawn maar erbij aan gezet
goedemorgen.......na een wilde droom over veulens e.d vannacht wakker geworden rond 5 uur, ikke naar beneden, dacht een veulen te vinden bij Macy. Helaas vond internet het een goed moment om het niet te doen en ben ik weer onverichtzake ( das geen goed nederlands ) naar bed gegaan, in de gedachte het nu allemaal gemist te hebben... maar nee....ze staat nog steeds in haar uppie......