De nageboorte zat gewoon een beetje vastgeroest na die lange dracht
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De nageboorte zat gewoon een beetje vastgeroest na die lange dracht
marlijntjuh schreef:Arme NavajoDe nageboorte zat gewoon een beetje vastgeroest na die lange dracht
.
) en Indian gaat het super!
Hopelijk wacht ze niet telang meer. Vandaag 332 dagen. Ze MOET haar veulen wel voor 19 april lanceren (dan ga ik 5 dagen naar Lithouwen). Hopelijk wacht ze niet telang meer 'k zit vol ongeduld. Nu 2 weken paasvakantie (België) dan heb ik veel tijd voor der.
Het is nog niet veel maar het begin is er 
Dus er maar achter aan gebeld en die worden dus nu even aangemaakt... meestal gaat dat toch in de omgekeerde volgorde: eerst gebruikersnaam + wachtwoord en dan die uitnodiging 
tenzij Femke ook het beruchte boek van Macy heeft... Ik denk dat Navajo die vast wel aan Femke doorstuurt
flettie schreef:@ Tinkerloos: nog even wachten jij.... jij bent 'zo' aan de beurttenzij Femke ook het beruchte boek van Macy heeft... Ik denk dat Navajo die vast wel aan Femke doorstuurt
![]()

?! Nog een nieuwe variatie 

! Jeetje die zal het zwaar hebben
Gefeliciteerd allemaal! Ben heel benieuwd naar de foto's 
Snel foto's he!
Hoe groot kan dat nog worden??

Citaat:Lame: Zo he, wat een buik al! Hoe groot kan dat nog worden??
Citaat:Lame, Wat een buik zeg ! Jeetje die zal het zwaar hebben
Hahaha Navajo heeft dus een megadracht achter de rug?Citaat:wees gerust, Navajo wil haar met liefde wat tips geven hoor
, kan ze hier bij de recreatieplas door de branding gaan rennen