Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Tinne schreef:Oh Sjen, dat is wel superleuk zeg! Zoek je nog een haflinger erbij of maakt dat niet zoveel uit? Houd ons maar op de hoogte ja! Heel erg leuk!
Parouscha, kijk maar op www.foalcam.nl , dat is de site van MarijeR en daar kun je het precies invullen!
Djesseka schreef:Wow Libke, dat klinkt spannend! Hopelijk voor jou gebeurt het snel!
Door wie is For Fun (gave naam trouwens!) gedekt?
DunDijk schreef:En Lavanta? Heb je een telefoontje gehad?
Evy schreef:@ Lavanta: We gaan een wedstrijdje houden! Welk veulen er als eerst op de wereld komt!
MarijeR schreef:En hoeveel dagen is ze nu dan?
Ik heb het hier voor de gein ook eens uitgerekend, ze zitten nu op 42, 60 en 72 dagen.
Zelfs als je het bij elkaar optelt is het nog niets...
Tinne schreef:Nou.. morgen en zaterdag is het nog warm en dan wordt het weer minder.
Dus of ze zweten het veulen eruit, of ze wachten tot de temperatuur wat koeler wordt! Haha
.
Evy schreef:Ja precies, nou dan moet het dit weekend maar komen....
Djesseka schreef:Wow, die is gaaf, zeg!
Wat een knap ding, leuk
Ik zie dat pappa een springer is? Is dat ook jouw bedoeling met het veulen of niet? Dit even uit nieuwsgierigheid hoor, aangezien wij nu twee paarden op stal hebben die beide dressuur lopen, terwijl zowel de vader van Umeda (Jackson, Umeda loopt L) als de vader van Sparkling (Welt Hitt II) springers zijn.
Mac schreef:De spoeling wordt dunner op het dikke buiken forum.
Ik houd het in de gaten hoor!