Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Setteli schreef:CP gefeliciteerd! Dat ging heel snel. Nou straks hopelijk naar binnen!
Evelien, spannend, voor jou komt het ook dichterbij. Wat heeft ze met haar been (roze bandage)?
Evelien_MG schreef:Setteli schreef:CP gefeliciteerd! Dat ging heel snel. Nou straks hopelijk naar binnen!
Evelien, spannend, voor jou komt het ook dichterbij. Wat heeft ze met haar been (roze bandage)?
Ze is laatst met de sneeuw zo’n 2 maandjes geleden? Gevallen in de stal met naar binnen gaanwond tot op de pees. Super schrikken. Gelukkig geen pas kreupel gelopen. En met het veulen tot nu gelukkig alles goed. Wond is gehecht en ben het nog steeds om de dag aan het verbinden. Maar gaat gelukkig de goede kan op.
CP112 gelukkig staan ze binnen!
Libera schreef:Fotsy schreef:Spannend cp succes
Marjolein ik begrijp dat je wereld nu klein wordt maar je bent toch zeker dat er wat inzit en het nog leeft? Hoe is haar uier nu? Want als die nu nog steeds niks doet zou ik echt wel de da eens laten komen. Zo lange dracht is zo uitzonderlijk dat het wel gevaarlijk kan worden.
Mijn merrie had destijds ook helemaal geen uier tot dag 388… dat kan best en hoeft helemaal niet te betekenen dat er niks in zit of dat het gevaarlijk is…