Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Setteli schreef:CP gefeliciteerd! Dat ging heel snel. Nou straks hopelijk naar binnen!
Evelien, spannend, voor jou komt het ook dichterbij. Wat heeft ze met haar been (roze bandage)?
wond tot op de pees. Super schrikken. Gelukkig geen pas kreupel gelopen. En met het veulen tot nu gelukkig alles goed. Wond is gehecht en ben het nog steeds om de dag aan het verbinden. Maar gaat gelukkig de goede kan op. Evelien_MG schreef:Setteli schreef:CP gefeliciteerd! Dat ging heel snel. Nou straks hopelijk naar binnen!
Evelien, spannend, voor jou komt het ook dichterbij. Wat heeft ze met haar been (roze bandage)?
Ze is laatst met de sneeuw zo’n 2 maandjes geleden? Gevallen in de stal met naar binnen gaanwond tot op de pees. Super schrikken. Gelukkig geen pas kreupel gelopen. En met het veulen tot nu gelukkig alles goed. Wond is gehecht en ben het nog steeds om de dag aan het verbinden. Maar gaat gelukkig de goede kan op.
CP112 gelukkig staan ze binnen!
Libera schreef:Fotsy schreef:Spannend cp succes
Marjolein ik begrijp dat je wereld nu klein wordt maar je bent toch zeker dat er wat inzit en het nog leeft? Hoe is haar uier nu? Want als die nu nog steeds niks doet zou ik echt wel de da eens laten komen. Zo lange dracht is zo uitzonderlijk dat het wel gevaarlijk kan worden.
Mijn merrie had destijds ook helemaal geen uier tot dag 388… dat kan best en hoeft helemaal niet te betekenen dat er niks in zit of dat het gevaarlijk is…
dat zal idd wel weer een veulen worden vannacht
Sindsdien nergens meer gemerkt dat de paarden nerveus zijn.
Yula heeft tijdens de dracht niet veel kunnen eten door eerst tandwisseling en erna omdat ze last had van haar veulen. Dus ik geef haar nou veel bij zodat ze beter op gewicht komt. Ik heb gelukkig een hele lieve vriendin die studeert voor voedingsdeskundige, zij geeft mij advies hierin en waar ik tekorten eventueel kan aanvullen. Ik vind je merrie er overigens prima uitzien.
Deejay had dit ook dit jaar. Blijft echt een naar gezicht om ze zo te zien. Gelukkig is ze nu beter. En wat een knap meisje is ze
en mooie foto zo met zijn 3tjes
Ze heeft ontdekt dat kont kriebelen wel erg lekker is. Toen ik stopte liep ze verder achteruit naar mij en gaf een klein bokje, ze keek mij vervolgens meteen aan alsof ze wou zeggen enne? Door kriebelen baas
klein karaktertje haha.
Ben wel heel benieuwd overigens of iemand dit weet. Ze is normaal E/E W20/W20. Maar ze heeft een 2 kleurige vulva. Is dat dan gewoon het w20 gen wat zo doorloopt? Ze heeft ook 2 witte achterbenen die doorlopen tot de buik en heeft een buik vlek over heel haar buik
ook dr liezen zijn iets witter. Heb nog nooit een zwarte gezien met 2 kleurige geslachtsdelen vandaar haha. Ben nu al benieuwd hoe ze is onder dr veulen vacht.

Toch best wat merries dit jaar die de baas weten te foppen.